اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر تاکید کرد‌

برطرف شدن مشکلات واحدهای صنعتی در اسرع وقت

استاندار بوشهر گفت: مستلزم ایجاد حماسه اقتصادی، حل مشکلات واحدهای صنعتی و افزایش تولید با کیفیت است که باید مشکلات واحدهای صنعتی برطرف شود.

برطرف شدن مشکلات واحدهای صنعتی در اسرع وقت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند عصر امروز در کارگروه ویژه استانی ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی استان بوشهر با بیان اینکه زمینه خلق حماسه اقتصادی بعد از بروز حماسه سیاسی فراهم است افزود:  یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های خلق حماسه اقتصادی واحدهای صنعتی و تولیدی است که رفع مشکلات این واحدها باید در اولویت قرار گیرد.

وی منطقه ویژه اقتصادی و شهرک‌های صنعتی که واحدهای تولیدی و صنعتی در آنها تجمیع است بعنوان مرکز ثقل سرمایه گذاری محسوب می‌شود و تامین امکانات زیربنایی در شهرک های صنعتی استان بوشهر ضروری است.

وی با اشاره به حمایت دولت از صنعتگران بخش خصوصی و ارائه تسهیلات ویژه به آنان خاطرنشان ساخت: حمایت‌های مالی  و تقویت بینه اقتصادی تولید کنندگان از مهم‌ترین وظایف دست‌اندرکاران واحدهای صنعتی است.

استاندار بوشهر ضمن تاکید بر برگزاری منظم جلسات کارگروه استانی ستاد تسهیل تصریح کرد: مصوبات کارگروه استانی این ستاد برای تمامی دستگاه‌های دست‌اندر کار لازم الاجراست.

در این نشست  مشکلات ‌واحدهای صنعتی کارخانه سیمان برازجان و مند دشتی، شرکت پلیمر بوشهر و پتروشیمی مهر در عسلویه بررسی شد که استاندار بوشهر ضمن ارائه راهکارهای لازم برای حل مشکلات آنان ، از معاون برنامه ریزی استاندار خواست با تشکیل کارگروه‌ ویژه‌ای مشکلات این واحدها بررسی و حل و فصل شود.

انتهای پیام/66006/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول