اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی صورت می‌گیرد

معرفی 101 طرح بزرگ صنعتی و معدنی برای سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی گفت: پانل تخصصی صنعت و معدن چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی در روز 15 تیرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

معرفی 101 طرح بزرگ صنعتی و معدنی برای سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همانند سال‌های گذشته در این همایش فعالانه حضور داشته و در پانل‌های تخصصی زمینه‌های معرفی طرح‌ها و بسترسازی شرایط عقد تفاهمنامه و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی بحث و بررسی خواهد شد.

وی افزود: در پانل صنعت و معدن 101 طرح بزرگ سرمایه‌گذاری برای معرفی به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی آماده شده است و همزمان با این پانل تخصصی تفاهمنامه‌های همکاری نیز میان دو طرف بسته خواهد شد.

عظمایی تصریح کرد: از این تعداد طرح، 86 مورد آن صنعتی و 15 مورد نیز معدنی است.

وی گفت: از 20 کشور خارجی برای شرکت در پانل‌های تخصصی صنعت و معدن دعوت شده است و نیز 250 سرمایه‌گذار داخلی برای شرکت در این همایش اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند از تسهیلات فراهم شده برای روان‌سازی امر سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی بهره‌مند شوند.

عظمایی با اشاره به توانمندی‌های بالای آذربایجان‌شرقی گفت: استان آماده پذیرایی از تمام سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف است و با زمینه‌های فراهم شده و امکانات تخصیص یافته، هر سرمایه‌گذاری که تمایل به فعالیت در آذربایجان‌شرقی داشته باشد این استان آماده همکاری همه جانبه است.  

وی با بیان اینکه، با بهره‌گیری بیش از پیش از ظرفیت‌های استان می‌توان گام‌های موثری برای توسعه استان برداشت، تصریح کرد: اطمینان داریم راهکارهایی که در چنین همایش‌هایی مطرح و عملی می‌شود، می‌تواند زمینه‌های پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور را فراهم کند. 

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول