اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌‌های آذربایجان غربی:

مردم‌سالاری دینی برخاسته از آموزه‌های قرآنی است

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان غربی گفت: آموزه‌های وحیانی و قرآنی در ساختار نظام مردم‌سالاری دینی متجلی شده است.

مردم‌سالاری دینی برخاسته از آموزه‌های قرآنی است

غلامرضا اسم‌حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خوی، اظهار داشت: مردم سالاری دینی یکی از ساختارهای مترقی اسلامی است، که امکان تامین خواسته‌ها و مطالبات مردم را در قالب حقوق اجتماعی و سیاسی فراهم می‌کند.

وی نوع نگاه غرب به انتخابات‌ها را مبتنی بر سرمایه و لیبرال دانست، افزود: نظام مردم سالاری دینی برخواسته از آموزه‌های وحیانی و قرآنی است، مردم حضور در صحنه‌های سیاسی و دموکراتیک را وظیفه خود می‌دانند.

اسم‌حسینی توجه توام به دنیا و آخرت را تنها مشخصه حکومت اسلامی دانست و تصریح کرد: حکومت اسلامی اگر به شکل درست در یک کشور مستقر شود، سعادت دنیا و آخرت اقشار مختلف جامعه را تامین می‌کند.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان غربی افزود: حکومت اسلامی به عنوان ساز و کار اجتماعی، عهده‌دار عملی کردن احکام اسلامی برای مردم است، اقشار مختلف جامعه نیز باید در این راستا مسئولان را یاری کنند.

انتهای پیام/61009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول