اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهقان در گفت‌وگو با فارس:

الگوی دموکراسی غرب در برابر حکومت مردم سالاری دینی ایران زانو زد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم با حضور حداکثری شعار هوشمندانه رهبر انقلاب را محقق کردند، گفت: با حضور پرشور ملت ایران در انتخابات الگوی دموکراسی غرب در برابر حکومت مردم‌سالاری دینی ایران زانو زد.

الگوی دموکراسی غرب در برابر حکومت مردم سالاری دینی ایران زانو زد

محمد دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد با بیان اینکه در انتخابات 24 خرداد ماه شاهد یک حضور کم سابقه بودیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه در انتخابات امسال نمایندگان همه سلایق مردم حضور داشتند، زمینه برگزاری یک انتخابات باشکوه فراهم شد.

نماینده مردم چناران و طرقبه در مجلس تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات عزت ملی و آبروی ملت ایران را در پیشگاه جهانیان بیشتر جلوه داد.

وی افزود: انتخابات 24 خرداد ماه الگوی مردم سالاری دینی را بیش از پیش به جهانیان ثابت کرد و بستری فراهم کرد تا الگوی دموکراسی غرب در برابر حکومت مردم‌سالاری دینی زانو بزند.

دهقان ادامه داد: حضور در انتخابات فقط انتخاب یک فرد نبود، این حضور علاوه بر اینکه به عزت، اقتدار و امنیت ملی کمک کرد، عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی در ارتباط با انتظارات مردم از رئیس‌جمهور منتخب خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب باید کمر همت خود را برای اجرای قانون در کشور ببندد، ما به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کرده‌ایم اما مشکلاتی هم وجود دارد که حجت‌الاسلام روحانی باید برای حل آنها تلاش کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور منتخب باید با ایجاد فضای همکاری بین قوا و با استفاده از دیدگاه جامع رهبر معظم انقلاب در رابطه با مسائل مختلف کشور مسئولانی کارآمد و توانمند برای اداره کشور ایجاد کند.

دهقان تصریح کرد: رئیس‌جمهور منتخب باید تیمی قوی، متدین، کارآمد، فسادستیز و توانمند را برای مدیریت کشور تشکیل دهد.

وی ادامه داد: امروز دیگر وقت شعار گذشته و رئیس‌جمهور منتخب باید برای تحقق این شعارها گام بردارد، از رئیس‌جمهور انتظار می‌رود هر چند ماه یکبار به مردم گزارش کار بدهد.

انتهای پیام/70005/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول