اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) قزوین:

کارآمدی مردم‌سالاری دینی پیام حماسه 24 خرداد بود

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) قزوین اثبات کارآمدی الگوی نوین مردم‌سالاری دینی را از پیام‌های حضور گسترده مردم در انتخابات دانست.

کارآمدی مردم‌سالاری دینی پیام حماسه 24 خرداد بود

محرم‌علی والدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مردم ایران با حضور پرشور و نشاط خود در انتخابات 24 خرداد، مهر تأییدی بر کارآمدی نظام مردم‌سالاری دینی زدند.

وی با تأکید بر این‌که مردم علی‌رغم تبلیغات و فشارهای دشمنان، حماسه‌ای بزرگ و تاریخی خلق کردند، گفت: پیروز واقعی در انتخابات 24 خرداد مردم بودند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) قزوین علت اصلی این پیروزی را بصیرت ملت ایران دانست و ادامه داد: ملت ایران همواره در مسیر تبعیت از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری بوده‌اند و این بار نیز با تبعیت از رهنمودهای ایشان حماسه‌ای بزرگ خلق کردند.

وی با بیان این‌که روز جمعه عرصه سیاسی کشور، صحنه رویارویی ملت ایران با دشمنان بود، افزود: مردم ایران در یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در پای صندوق‌های رأی به جهانیان نشان دادند که با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، پیوندی ناگسستنی دارند.

والدی این حضور را پاسخی به فراخوان رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم با لبیک‌گویی به این فراخوان نشان دادند که با ولایت پیوندی مبنی بر باورها و اعتقادات دینی و ملی دارند.

وی با تأکید بر این‌که با هدایت راهبردی مقام معظم رهبری، امروز گفتمان قانون‌گرایی در کشور حاکم شده است، خاطرنشان کرد: این گفتمان، حرکت بزرگی است که با گفتمان انقلاب اسلامی مطابقت دارد و باید در راستای اعتلا و تحقق صددرصدی آن کوشید.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه غرب، گفت: غرب بر این پندار بود که فاصله افتادن بین مردم و نظام از نتایج این تحریم‌ها بر جامعه ایرانی است؛ اما شکل‌گیری حماسه سیاسی ضربه بزرگی بر نقشه‌ها و افکار غرب و دشمنان اسلام بود.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین پیام‌های حضور حماسی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری نمایش اقتدار ملی برای جهانیان است و ایرانیان با این پیام عزم و اراده جدی خود را برای حرکت در مسیر عزت، سربلندی و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی یک بار دیگر به رخ دشمنان کشیدند.

والدی یادآور شد: حضور حماسی و گسترده پس از 34 سال رویارویی با نظام سلطه با وجود شدیدترین فشارها و تحریم‌ها، نشان از مقاومت و ایستادگی مردم در برابر دشمنان دارد.

این مسئول عنوان کرد: ملت ایران با این حضور خستگی‌ناپذیر خود، مقاومت و ایستادگی را به نمایش گذاشت.

وی، خلق حماسه سیاسی را بیانگر هوشمندی، درک درست و عمیق سیاسی ایرانیان و تبعیت آنان از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست.

انتهای پیام/2667/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول