اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

حضور حماسی مردم نشان مردم سالاری نظام است

امام جمعه شهرستان خلخال گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات نشان از مردم سالاری نظام ارزشمند جمهوری اسلامی ایران است.

حضور حماسی مردم نشان مردم سالاری نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خلخال اظهار داشت: مقاومت و ایستادگی کم نظیر ملت ایران در برابر فتنه‌های دشمنان از اول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ستونی محکم و جزو اصل مترقی نظام است.

وی گفت: مردم ایران با حضور حماسی خود در انتخابات اصل مشارکت بالا، آرامش و ثبات و امنیت انتخابات، اعتماد عمومی مردم به نظام و الگوی مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی را در دنیا به نمایش گذاشتند.

امام جمعه شهرستان خلخال با تقدیر از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و برنامه‌ریزی هدفمند و رویکرد انتخاباتی این سازمان تصریح کرد: رسانه ملی در انتخابات 92 موفق عمل کرد.

رشتبری با اشاره به مناسبت‌های روزهای اخیر و اعیاد شعبانیه بیان داشت: روز نیمه شعبان به نام سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شده که این نیرو‌ها با زحمات راسخ خود در خدمت و پاسداری از تمامیت نظام ارزشمند جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران با وفای آن شهید در سال 60 در ساختمان حزب جمهوری اسلامی ایران افزود: دشمنان با این خصومت یک محور اساسی نظام و 72 تن از سرمایه‌های نظام را از مردم فهیم ایران گرفتند.

امام جمعه شهرستان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز شهادت چهارمین شهید محراب آیت‌الله صدوقی اشاره کرده و زحمات ارزشمند این شهید گران سنگ را ستود.

وی به کینه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرده و گفت: استکبار در حمله‌ای وحشتناک و خونین در سال‌های نه چندان دور با سرنگونی هواپیمایی ایرباس هواپیمایی جمهوری اسلام ایران خانواده‌های بی‌گناه را مورد هدف قرار داد که موجب نفرت هر چه بیشتر مردم ایران از استکبار جهانی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قبل از خطبه‌های نماز جمعه خلخال  حجت‌الاسلام مطلب امان‌اللهی رئیس دادگستری شهرستان خلخال در خصوص فعالیت اداره دادگستری شهرستان خلخال به ارائه گزارش پرداخت و از زحمات  کارکنان دادگستری شهرستان خلخال تقدیر کرد.

انتهای پیام/62008/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول