اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تاکستان:

انتخابات پاسخی به یاوه‌گویی علیه دموکراسی در ایران است

امام جمعه تاکستان انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری و دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا را پاسخی به یاوه‌گویی‌ علیه دموکراسی در ایران است.

انتخابات پاسخی به یاوه‌گویی علیه دموکراسی در ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، آیت‌الله علی اسلامی ضمن حضور در پای صندوق رأی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور گسترده و پرشکوه امروز به مثابه دوره‌های گذشته نشان از اعتماد و وفاداری 34 ساله ملت به آرمان‌های معمار کبیر جمهوری اسلامی امام‌ خمینی (ره) است.

وی ضمن تقدیر از مشارکت بالای مردم در شعب رأ‌ی‌گیری به ویژه در شهر تاکستان افزود: مردم وظیفه دارند تا با حضور پرصلابت و دشمن‌شکن رأی‌ خود را برای انتخاب فرد اصلح‌ به صندوق بیندازند و مشارکت را به اوج خود برسانند.

امام جمعه تاکستان بیان کرد: برگزاری انتخابات در کشور‌های مدعی دموکراسی و حقوق بشر در تمام مراحل با استقبال ضعیف و خشک مردم همراه بوده و این بیانگر عدم اعتماد مردم به نظام‌های لائیک و غربی است.

وی انقلاب اسلامی را اسوه دیگر کشور‌ها برای الگو‌برداری و حرکت دانست و تصریح کرد: تاریخ نشان داده که اگر در هرکجا مردم در کنار یکدیگر علیه دشمنان منسجم شوند، بی‌شک واهمه و ترس سراپای متخاصمان را می‌گیرد و آنان را بی چون و چرا وادار به عقب‌نشینی می‌کند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: ملت ایران تا پایان بر عهد خویش با شهیدان و ایثارگران باقی می‌مانند و تکاپوی بوق‌های تبلیغات و ایادی دشمن هیچ‌گاه خللی در تحقق وعده‌های اسلامی ملت ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول