اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

خلق حماسه 24 خرداد نمایش دموکراسی حقیقی در کشور ایران بود

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: خلق حماسه بی‌نظیر 24 خرداد نمایش حقیقی از دموکراسی و مردم‌سالاری دینی بی‌بدیلی بود که در کمتر کشوری نظیر آن را می‌توان مشاهده کرد.

خلق حماسه 24 خرداد نمایش دموکراسی حقیقی در کشور ایران بود

جلیل جعفری بنه‌خلخال در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: حضور حماسی و مشارکت آگاهانه مردم ایران در روز 24 خرداد در خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری نقشی بی‌بدیل داشت به طوری‌که مشارکت و حضور حماسی مردم در قالب رای دهندگان و فعالیت‌های ارزشمند کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در قالب ملی و حتی بین‌المللی بازتاب داشته به طوری‌که در ایفای حقوق سیاسی و خلق این حماسه ماندگار در تاریخ این سرزمین تاثیر بسزایی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: ضمن پاسداشت شعور حماسه‌سازان به منتخب شایسته و برازنده مردم جهت تصدی ریاست جمهوری برای چهار سال آینده تبریک گفته و امیدواریم که دکتر حسن روحانی که خود از بزرگان نظام بوده و در منصب‌های حساس و مهمی نقش‌آفرینی کرده در جایگاه ریاست جمهوری نیز بتواند هم در حل مشکلات و معضلات داخلی و هم بین‌المللی با پشتوانه عظیم رای مردمی موفق عمل کند.

جعفری بنه‌خلخال یادآور شد: کارنامه درخشان رئیس جمهور منتخب در سایر حوزه‌ها نیز نشان روشنی از شایستگی‌ها و تدبیر رئیس جمهور آینده است که با ولایت‌پذیری و احترام به خرد جمعی و شعور آگاهانه مردم می‌تواند برای این کشور شایسته‌ترین‌ها را رقم بزند.

رئیس فراکسیون رفاه و تامین اجتماعی مجلس گفت: دکتر حسن روحانی که مورد وثوق مقام معظم رهبری و نظام است و رای اعتماد حداکثری را نیز از مردم گرفته قطعاً با توجه به سوابق روشن در حوزه بین‌المللی می‌تواند بر تحریم‌ها و زور‌گویی‌هایی که بر مردم ایران و کشورمان تحمیل شده تاثیر گذاشته و وضعیت بهتری را در این حوزه و در داخل کشور ایجاد کند.

جعفری بنه‌خلخال بیان داشت: در تداوم این حماسه عظیم که در لبیکی واقعی به ندای مقام معظم رهبری خلق شد انتظار از رئیس جمهور آینده و منتخب شوراهای شهر و روستا بر این است که در ادامه مسیر تلاش وافری را به کار گیرند تا حماسه اقتصادی تحقق پیدا کند که با تدبیر رئیس جمهور منتخب و همراهی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان سایر قوا این اتفاق می‌تواند بیفتد و کشور به یک وضعیت مطلوب و قابل قبول در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی دست پیدا کند.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل با قدردانی از حضور آگاهانه مردم خلخال و کوثر در انتخابات و پاسخی شفاف و روشن به درخواست مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی 24 خرداد این حرکت بی‌بدیل را نشان از ولایت‌مداری و حرکت آگاهانه مردم منطقه و تلاش‌های بی‌وقفه آنها در اعتلای نظام اسلامی دانست.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول