اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور خبر داد

بازدید 4 میلیون نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در فروردین امسال

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور از بازدید 4 میلیون نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در فروردین‌ماه سال جاری خبر داد.

بازدید 4 میلیون نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در فروردین امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار بهمن کارگر بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی از بازدید 4 میلیون نفر در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در فروردین‌ماه امسال خبر داد و گفت: با روی کار آمدن دولت نهم و دهم زمینه حضور زائران در مناطق جنگی رشد قابل توجهی یافت؛ به طوری که قبل از فعالیت دولت تنها 400 هزار نفر از مناطق جنگی بازدید کرده بودند.

وی ادامه داد: ستاد مرکزی راهیان نور آمادگی دارد در صورت تأمین امکانات زمینه بازدید زائران بیشتری را از سرزمین‌های نور فراهم سازد.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی خبرگزاری دفاع مقدس تا شهریورماه امسال در استان‌های سراسر کشور خبر داد.

کارگر اظهار داشت: این خبرگزاری به منظور انعکاس سریع و دقیق اخبار حوزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تا اول پاییز امسال در سراسر کشور راه‌اندازی خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: پوشش اخبار و گزارش‌های حوزه دفاع مقدس و تعامل با رسانه‌ها از وظایف این خبرگزاری است که فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت می‌توانند در این حوزه به فعالیت بپردازند.

انتهای پیام/87012/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول