اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

اطلاع‌رسانی خدمات نظام مورد تاکید رهبری است

نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اطلاع‌رسانی خدمات نظام جمهوری اسلامی مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

اطلاع‌رسانی خدمات نظام مورد تاکید رهبری است

آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه‌های مختلف در کشور و استان زنجان وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها به منظور توسعه بیشتر استفاده شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های مطلوبی از سوی دولت‌های نهم و دهم در کشور صورت گرفته است، افزود‌: باید عملکرد دولت ارائه شود.

نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای عدم سیاه‌نمایی خدمات دولت در کشور تصریح کرد: شاهد پیشرفت‌های مختلف از سوی دولت خدمتگزار در جامعه هستیم.

وی با بیان اینکه تا قبل از سال 84، 3 هزار 600 فقره معدن در کشور فعال بود، افزود: در طی دولت‌های نهم و دهم 5 هزار فقره معدن در کشور فعال شده است.

آیت‌الله خاتمی ظرفیت خودرویی کشور را تا سال 83، 960 هزار خودرو عنوان کرد و گفت: در حال حاضر این ظرفیت به 2 میلیون دستگاه رسیده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید سیمان در کشور تا سال 84، حدود 33 میلیون تن بود، خاطرنشان کرد: ‌این میزان در دولت‌های نهم و دهم به 80 میلیون تن رسیده است.

نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه زنجان ظرفیت فولاد کشور را تا سال 84، حدود 10 میلیون تن اعلام کرد و گفت: ‌این ظرفیت به بیش از 20 میلیون تن افزایش یافته است.

وی میزان محصولات فولادی کشور را قبل از سال 84، حدود 13 میلیون تن اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 31 میلیون تن میزان محصولات تولیدی کشور است.

آیت‌الله خاتمی ظرفیت تولید مس در کشور را قبل از سال 84، حدود 190 هزار تن عنوان کرد و افزود: این میزان در حال حاضر به 255 هزار تن رسیده است.

وی با اشاره به تولید 230 هزار تن آلومینیم قبل از سال 84 تصریح کرد: این میزان به بیش از دو برابر با 460 هزار تن رسیده است.

نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه زنجان ظرفیت ذخیره‌سازی سیلوهای استان را تا سال 84، حدود 3 میلیون تن اعلام کرد و گفت: این ظرفیت به 7 میلیون و 800 هزار تن رسیده است.

وی بر ضرورت اطلاع‌رسانی عملکرد دولت‌ها تاکید کرد و گفت: باید هر دولتی برنامه‌های خود را به مردم اطلاع‌رسانی کند.

آیت‌الله خاتمی با تقدیر از استاندار زنجان در اجرای پروژه‌های مهم و حیاتی در استان زنجان خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی خدمات نظام جمهوری اسلامی مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه در مسیر توسعه، رشد، شکوفایی و محرومیت‌زدایی در استان گام‌های مطلوبی برداشته شده است، افزود: امیدواریم با اقدامات مطلوب‎تر شاهد رشد بیشتر استان در عرصه‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/73003/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول