اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

انتخابات رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود

امام جمعه بافت گفت: حضور مردم در انتخابات 24 خرداد ماه در درجه اول رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

انتخابات رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بافت اظهار داشت: آن چه که از طرف خداوند منان دستور داده شده به نفع جامعه بشری است و پیامبر اسلام (ص) ابتدا امر خداوند را خود‌ انجام می‌داد و سپس به مردم عرضه می‌کرد.

وی افزود: نماز جمعه هیچ‌گاه نباید در کشور ما کمرنگ شود، نماز جمعه همیشه وحدت آفرین بوده و این موضوع اسلام را زنده نگهداشته است و وحدت رویه را ایجاد می‌کند.

ابراهیمی بیان داشت: سال 92 و خواسته ملت ایران ناکامی دشمن بود که به لطف خدا، کمک امام زمان (عج) و حضور مردم محقق شد و بینی دشمنان، استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا به خاک مالیده شد و خاری در چشم دشمنان و افتخاری برای ما در تاریخ ثبت شد.

وی خاطر نشان کرد: به لطف خدا انتخابات در باشکوه‌ترین وجه ممکن برگزار شد، رأی مردم در درجه اول به نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپس به منتخب مردم که فردی وارسته و بزرگوار و ولایی است، داده شد.

ابراهیمی با بیان اینکه متوسط حضور مردم ایران در انتخابات 73 درصد بوده است، عنوان کرد: مردم کرمان در انتخابات حضور 77.3 درصدی داشتند و افتخارانگیزتر از آن مردم شهرستان بافت بودند که حضور چشمگیر 93 درصدی داشتند.

وی گفت: حضور اکثریت مردم در انتخابات تکلیف را برای مسئولان سنگین‌تر کرده است و همه باید برای نوکری برای این مردم تلاش مضاعف داشته باشند، این حضور نشان داد مردم مرید تام رهبری و سخنانشان هستند و مسئولان باید افتخار کنند که نوکر مریدان رهبری هستند.

امام جمعه بافت با بیان گرامیداشت هفته قوه قضائیه افزود: خداوند منافقان را لعنت کند که همیشه برای ما دردسر بودند و هیچ وقت هم برای وقفه انداختن در راه ما پیروز نشده‌اند، منافقان بزرگانی از ما را گرفتند که شاید حضور آنها برای ما بسیار مهم بود، شهید بهشتی ‌سیدالشهداء جمهوری اسلامی لقب گرفتند.

ابراهیمی با بیان اینکه یکی از واجبات ما زکات است، ابراز داشت: خداوند‌ می‌فرمایند، «از اموال آنها زکات صدقه را بگیر تا مالشان را تزکیه کند» و حضرت زهرا (س) می‌فرمایند «زکات مایه پاکیزگی روح و پاک شدن اموال است، نماز وقتی قبول است که زکات پرداخت شود».

انتهای پیام/80024/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول