اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در اطلاعیه‌ای:

شهادت دکتر بهشتی سند حقانیت نظام است

بنیاد شهید و امور ایثارگران قم در اطلاعیه‌ای شهادت آیت‌الله شهید دکتر بهشتی و یارانش را سند حقانیت نظام جمهوری اسلامی دانست.

شهادت دکتر بهشتی سند حقانیت نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، در این اطلاعیه آمده است: انفجار تروریستی کوردلان در دفتر مرکزی حزب سابق جمهوری اسلامی داغی بر دل امت مسلمان و انقلابی ایران بود و چهره پلید و زبون استکبار و منافقین مزدور را هرچه بیشتر برای مردم آزاده و مسلمان نمایان ساخت.

اما فاجعه هفتم تیرماه برخلاف تصور و اهداف دشمنان انقلاب اسلامی، نهال نورس انقلاب را با خون‌های پاک دلاورمردان این سرزمین، شخصیت‌های نخبه و فکور و در راس آنان سید شهیدان انقلاب شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی تنومند ساخت تا در برابر تندبادها استوار ایستادگی کند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفای ایشان سند حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بر پایه‌های ایمان و اعتقاد راسخ و عزم استوار ملتی ایثارگر و شهادت طلب و با بصیرت و ولایتمدار بنا نهاده شده است و خون‌های پاک این شهیدان ضامن بقای این انقلاب شد و ندای این انقلاب را در سراسر دنیا طنین انداز کرد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با صدور اطلاعیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن هفتم تیر سال 1360،‌ از عموم امت حزب الله قم دعوت می‌کند تا با حضور در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در گلزار شهدای شیخان و در جوار مزار 9 تن از شهدای والامقام یاد و نام این شهیدان را گرامی داشته و با آرمان‌های رفیع و قدسی امام شهیدان و شهیدان سرافراز تجدید میثاق کنیم.

این مراسم جمعه ساعت 18 و 30 دقیقه با حضور خانواده‌های معظم شهدای هفتم تیر و هیئت دعای سمات والدین معظم شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول