اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نظرآباد:

شهید بهشتی و یارانش خدمات ارزشمندی را به نظام ارائه کردند

امام جمعه نظرآباد گفت: شهید بهشتی و یارانش خدمات ارزشمندی را به نظام ارائه کردند.

شهید بهشتی و یارانش خدمات ارزشمندی را به نظام ارائه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، حجت‌الاسلام علی‌اکبر وثوقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نظرآباد ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: شهید بهشتی و 72 تن از یارانش خدمات بسیار ارزشمندی را به نظام ارائه کردند لذا دشمنان نتوانستند این میزان خدمات و توسعه و پیشرفت کشور را تحمل کنند لذا با به شهادت رساندن این افراد تصور می‌کردند که می‌توانند مانع از پیشرفت کشور شوند و می‌توانند به اهداف خود برسند.

وی ادامه داد: مسئولان با ادامه راه آنان و درس گرفتن از اقدامات شایسته آنان دشمنان را مأیوس‌تر از گذشته کرده و آنان را به شکست واداشتند.

امام جمعه نظرآباد خاطرنشان کرد: ملت ایران با همراهی مسئولان و همچنین ولایتمداری خود بارها و بارها دشمنان را شکست داده‌اند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به هفته قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: مسئولان در قوه قضائیه باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی برنامه‌های خود را بیش از گذشته به سمت توسعه خدمات‌رسانی به مردم پیش ببرند و در مسیر تعالی و رشد جامعه، کاهش ورودی پرونده‌ها را سبب شوند.

وثوقی یکی از مهم‌ترین اقدامات را در مسیر خدمات‌رسانی به مردم، توسعه امکانات در دستگاه قضایی کشور دانست و اذعان داشت: گسترش امکانات و توجه به خواسته مردم در این زمنیه امری ضروری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2302/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول