اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

حادثه هفت تیر قدرت نظام اسلامی ایران را ثابت کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: حادثه هفت تیر که به دست منافقان کوردل رقم خورد، ثابت کرد که نظام متکی به آرای مردم ‌و رهبری یک مرد الهی‌ با هیچ قدرتی متلاشی نمی‌شود.

حادثه هفت تیر قدرت نظام اسلامی ایران را ثابت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید‌یحیی جعفری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری و قضایی استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضائیه با گرامیداشت یاد شهید آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران امام و انقلاب اظهار داشت: واقعه دلخراش هفتم تیر ماه به این نیت صورت گرفت که نظام اسلامی متلاشی شود و منافقان حکومت را در دست بگیرند.

وی افزود: اما دشمنان غافل از این نکته اساسی بودند که نظام جمهوری اسلامی ایران به اندازه‌ای‌ از لحاظ‌ رهبری شخصیتی والا همانند امام راحل، همت بلند ملت و ایثارگری‌ قشرهای مختلف و‌ مسئولا‌ن کشور‌ی، قوی و مستحکم است که نمی‌تواند کار به جایی ببرد.

جعفری عنوان کرد: منافقان کوردل نوکرمآب به هدفشان نرسیدند و امام خمینی (ره) ‌در اسرع وقت قوای سه‌گانه را ترمیم کردند.

وی ابراز داشت: این قضیه ثابت کرد که نظام متکی به آرای مردم ‌و رهبری یک مرد آسمانی و الهی، آنقدر استحکام دارد که هیچ قدرتی نمی‌تواند آن را متلاشی کند.

امام جمعه کرمان افزود: عمر 34 ساله نظام انقلاب اسلامی به یاد دارد که دشمنان خارجی و داخلی از هیچ رذالت و خیانتی فروگذار نکردند، اما این نظام همچنان پا‌ برجا است.

جعفری بیان داشت: تحریم‌ها، تهدیدها و سایر مسائل اگر چه مشکلاتی برای جامعه و‌ مردم به وجود آورده است و قابل اغماض نیست، اما نظامی که می‌خواهد در برابر همه زورگویان عالم بایستد، چنین هزینه‌های نسبتا سنگینی را هم باید بپردازد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی با اقتدا‌ر کامل به‌ راه مقدس خود ادامه می‌دهد، اما باید به این نکته هم توجه داشت که ‌همه تقصیرها و هر نقص، عیب و نارسایی را نباید به گردن استکبار جهانی بیندازیم.

جعفری خاطر نشان کرد: عدم درایت و عملکرد نامناسب مسئولان هم یکی از عوامل مهمی است که می‌تواند در زندگی مردم و سرنوشت جامعه مؤثر باشد که این برای همه روشن و واضح است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به حماسه سیاسی 24 خرداد ماه گفت: با تلاش مسئولان و حضور ملت ایران حماسه‌ای که مدنظر رهبر معظم انقلاب بود، محقق شد و امیدواریم به دنبال آن شاهد تحقق حماسه اقتصادی نیز باشیم. 

وی اظهار داشت: انتخابات برگزار شد و شخصی عالم، دانشمند، با ایمان و دارای سوابقی روشن به عنوان رئیس جمهور کشور انتخاب شد.

جعفری افزود: رهبری هم فرموده‌اند همه دستگاه‌ها و آحاد مردم باید رئیس جمهور منتخب را یاری کنند تا برای حل مسائل و مشکلات موفق شوند.

انتهای پیام/80017/صا40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول