اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام دبیر حزب موتلفه اسلامی گناوه:

خون شهدای 7 تیر نظام را بیمه و منافقین را رسوا کرد

قائم مقام دبیر حزب موتلفه اسلامی گناوه گفت: در 7 تیر سال 60 گرچه شهید بهشتی و یارانش به شهادت رسیدند و نظام اسلامی و مردم از خدمات آنها محروم شدند، اما خون آنها نظام را بیمه و منافقین را رسوا و نابود کرد.

خون شهدای 7 تیر نظام را بیمه و منافقین را رسوا کرد

رضا قائدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به نقش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در پیشبرد اهداف نظام و سربلندی مسلمانان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با تأسی از قرآن کریم و سیره انبیاء و معصومین (ع) و رهبری امام خمینی (ره) و تجارب و توانمند‌های هوشمندانه خود و به کار بستن استانداردهای علمی مدیریت و رهبری، آنچنان امور کشور را رهبری و هدایت کرده که نشاط و سربلندی و پیشرفت‌های همه‌جانبه، عزت و اقتدار ملی و بین‌المللی نظام را در پی داشته است.

وی ادامه داد: موفقیت‌های نظام اسلامی بهترین گواه بر حسن تدبیر ایشان است، مصادیق حسن تدبیر و رهبری حکیمانه ایشان توجه دادن مردم و مسئولان به خدا و قرآن و سنت معصومین (ع) و تاریخ پرفراز و نشیب اسلام و تبیین صحیح دین برای نسل جوان و تفسیر و احیای افکار و اندیشه‌های امام (ره) و تبیین صحیح و شفاف نقش رهبری همراه با استدلال و منطق برای هدایت نظام و فرهنگ‌سازی و الگوپردازی مهندسی فرهنگی است.

قائم مقام دبیر حزب موتلفه اسلامی گناوه خاطرنشان کرد: تأکید بر احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و هدایت، فرهنگ‌سازی و بسترسازی مدبرانه و هوشمندانه برای حضور گسترده مردم در انتخابات‌ها و تبیین عبرت‌ها و درس‌های عاشورا و تبیین وظایف و رسالت مسئولان و هشدار به موقع و سازنده نسبت به تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن و تحقق وحدت و انسجام ملی تمام اقوام ایران، فراهم ساختن زمینه رشد و پیشرفت علمی کشور و تبیین جایگاه فلسطین در جهان اسلام و مسئله بیداری اسلامی و دفاع از حقوق مسلمانان در اقصی نقاط جهان و به چالش کشیدن فرهنگ غرب و اتخاذ تدابیر هوشمندانه در تنظیم دیپلماسی هسته‌ای کشور از دیگر تدابیر مهم ایشان است.

قائدی تصریح کرد: نقش رهبری در جهت‌دهی افکار عمومی با عنوان کردن گفتمان خواص و عوام، رویش‌ها و ریزش‌‎ها، اصولگرایی و اصولگرایی اصلاح‌طلبانه و نامگذاری سال‌ها با مفاهیم انقلابی و اسلامی و تدوین چشم‌انداز بلند نظام اسلامی و جنبش نرم‌افزاری و تولید علم و هنر متعهدانه و عدالت‌خواهی، معنویت‌گرایی و مردم‌سالاری دینی، بی‌بدیل و بی‌همتاست.

وی در پاسخ به این سوال که چرا مخالفان و منافقین تحمل شخصیت‌های بزرگ انقلاب را نداشته و ندارند، ابراز داشت: چون دشمنان نقش اثرگذار این شخصیت‌ها در هدایت و راهنمایی مردم و پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی را دانسته و به همین دلیل سعی در حذف آنها چه به صورت ترور فیزیکی و یا ترور شخصیت داشته و دارند که در تاریخ انقلاب اسلامی نمونه‌های فراوانی از جمله حادثه 6 تیر سال 60 و ترور مقام معظم رهبری و هفتم تیر همان سال و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام و شهادت شهیدان رجایی و باهنر در 8 شهریور سال 60 و...  هستیم.

قائدی یادآور شد: مقام معظم رهبری یکی از شخصیت‌های موثر انقلاب و نظام اسلامی و مورد اعتماد امام و ملت بودند و دشمن شخصیت تأثیرگذار ایشان را شناخته بود و به همین جهت قصد حذف فیزیکی ایشان را داشتند که بحمدالله موفق نشدند.

وی در  پاسخ به این سوال که هدف منافقین از طرح ترور شهید بهشتی و یارانش چه بود؟ بیان داشت: دشمنی با نظام اسلامی و در یک کلام نابودی نظام جمهوری اسلامی، چراکه شهید بهشتی از ستون‌های نظام و از رهبران و هدایت‌گران مردم و از مدیران ارشد نظام بودند، بنابراین با ترور ایشان دشمن قصد داشت یاران امام و انقلاب را حذف و خلأ مدیریتی در کشور ایجاد کرده و نظام را ساقط کند که در انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در 7 تیر سال 60 گرچه شهید بهشتی و یارانش به شهادت رسیدند و نظام اسلامی و مردم از خدمات آنها محروم شدند، اما خون آنها نظام را بیمه و منافقین را رسوا و نابود کرد.

انتهای پیام/66006/ذ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول