اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم خبر داد

بهره‌مندی 230 خانوار مددجوی طارمی از بیمه تامین اجتماعی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم از بهره‌مندی 230 خانوار مددجوی این شهرستان از بیمه تامین اجتماعی خبر داد.

بهره‌مندی 230 خانوار مددجوی طارمی از بیمه تامین اجتماعی

عمران صفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان طارم در راستای ارتقای سطح سلامت مددجویان اقدام به معرفی مددجویان به بیمه تامین اجتماعی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز 230 خانوار مددجوی طارمی به منظور بهره‌مندی از این نوع خدمت به بیمه تامین اجتماعی معرفی شده‌اند، تصریح کرد: در این راستا مبلغ 744 میلیون و 72 هزار ریال هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم افزود: با بررسی صورت گرفته سالانه بیش از 35 سرفصل خدماتی در حمایت از مددجویان کمیته امداد و بر اساس نیازهای آنها ارائه می‌شود.

وی با اشاره به ارائه خدمات تغذیه‌ای به 130 مددجوی زیر شش سال طارمی اضافه کرد: در سه ماه نخست امسال 78 میلیون ریال برای ارائه این نوع خدمت هزینه شده است.

صفری با اشاره به پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان طارمی تصریح کرد: در سه ماه نخست سال‌جاری 17 نوعروس مددجوی این شهرستان از این نوع خدمت بهره‌مند شده‌اند و در این راستا 170 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه کمک هزینه‌های مذکور پس از برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج به مددجویان پرداخت شده است، اضافه کرد: در این دوره‌ها مهارت‌های زندگی شامل نحوه صحیح همسرداری و رسیدن به توافق در زندگی مشترک، روش تربیت صحیح فرزندان، اداره اقتصادی زندگی به صورت درست و اصولی و ... به مددجویان آموزش داده شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم از دیگر خدمات قابل ارائه توسط این نهاد را مشاوره مددجویان عنوان کرد و ادامه داد: با ارائه خدمات مشاوره‌ای مددجویان راهکارهای صحیح را برای مقابله با مشکلات مختلف پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه جلسات مشاوره و آموزش‌ها به صورت گروهی و چهره به چهره برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در سه ماه نخست امسال 13 جلسه در این زمینه برگزار شده است.

صفری با بیان اینکه در جلسات مشاوره مذکور شیوه‌های اصولی در زمینه حضور در اجتماع و همچنین مقابله با مشکلات زندگی به مددجویان آموزش داده می‌شود، گفت: برای برگزاری جلسه‌های مذکور 4 میلیون و 465 هزار ریال توسط کمیته امداد طارم هزینه شده است.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول