اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 1،7 میلیارد ریال صدقه در زنجان طی خرداد ماه

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از جمع‌آوری یک میلیارد و 700 میلیون ریال در زنجان طی خرداد ماه سال‌جاری خبر داد.

جمع‌آوری 1،7 میلیارد ریال صدقه در زنجان طی خرداد ماه

اصغر پناهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح جمع‌آوری صدقات یکی از سنت‌های حسنه اجرایی توسط کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه صدقه دادن و کمک به نیازمندان یکی از موضوعات مورد تاکید در دین اسلام است، اضافه کرد: کمیته امداد نیز در راستای عمل به سنت‌های حسنه در بحث کمک به خانواده‌های نیازمند اقدام به اجرای طرح حسنه جمع‌آوری صدقات می‌کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه جمع‌آوری صدقات از طریق توزیع صندوق‌های صدقه در بین مشترکان خانگی و همچنین نصب صندوق در ادارات و معابر شهرستان صورت می‌گیرد، اضافه کرد: در حال حاضر 60 هزار صندوق صدقه بزرگ، کوچک و متوسط در شهرستان زنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه بیشترین صندوق‌های موجود در شهرستان زنجان از نوع کوچک (خانگی) است، افزود: با آمار گرفته شده بیشترین درآمد کمیته امداد از طرح جمع‌آوری صدقات از محل صندوق‌های کوچک خانگی است.

پناهی در ادامه با اشاره به اینکه خرداد ماه امسال یک میلیارد و 750 میلیون ریال کمک از محل صندوق‌های صدقه موجود در شهرستان زنجان جمع‌آوری شده است، تاکید کرد: این مبالغ در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند و برطرف کردن مشکلات معیشتی آنها شامل کمک هزینه تحصیلی، معیشتی، پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان و ... هزینه می‌شود.

وی در ادامه با تقدیر از همکاری مطلوب مردم شهرستان زنجان در اجرای طرح جمع‌آوری صدقات افزود: خوشبختانه به علت فرهنگ مذهبی عمیق و باورهای دینی موجود در شهرستان مردم زنجان همکاری صمیمانه‌ای با کمیته امداد در ارائه خدمات به جامعه هدف این نهاد دارند.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان تاکید کرد: یکی از رموز موفقیت درست اجرا شدن طرح‌های مشارکتی کمیته امداد همکاری مطلوب و نزدیکی است که مردم شهرستان با مدیریت این نهاد دارند.

وی در ادامه به برخی از خدمات حمایتی کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای حمایت از مددجویان این نهاد اشاره کرد و گفت: کمک به ارتقای سطح سلامتی مددجویان و همچنین معرفی مددجویان به بیمه تامین اجتماعی به منظور بهره‌مندی از مزایای این نوع بیمه از جمله خدماتی است که در حمایت از جامعه هدف ارائه می‌شود.

پناهی افزود: در خرداد ماه امسال نیز در راستای ارتقای سطح بهداشت و سلامت خانواده‌‌های زیر پوشش 87 میلیون ریال در قالب ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان زنجانی هزینه شد.

انتهای پیام/73005/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول