اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب نرم‌افزار

مجموعه آثار آیت‌الله زنجانی منتشر شد

موسسه بوستان کتاب در جدیدترین اقدام خود نرم‌افزار آثار مرحوم آیت‌الله سید عزالدین زنجانی را با قابلیت‌های جستجو و چاپ منتشر کرد.

مجموعه آثار آیت‌الله زنجانی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی موسسه بوستان کتاب قم، کارشناس موسسه بوستان کتاب گفت: چندی پیش مجموعه آثار علامه طباطبایی (ره) و آیت‌الله ابراهیم امینی بر روی CD منتشر شد و در دسترس پژوهشگران و علاقه‌مندان به مطالعه و تحقیق قرار گرفت و با توجه به استقبال فراوان، آماده‌سازی سه لوح فشرده جدید به نام‌های مجموعه آثار مرحوم آیت‌الله سید عزالدین حسینی زنجانی، مجموعه آثار علامه حسن‌زاده آملی و مجموعه آثار موسسه فرهنگی - تربیتی توحید در دستور کار قرار گرفت.

حسن میرزایی در ادامه افزود: مجموعه آثار آیت‌الله سید عزالدین حسینی زنجانی (ره) 10 روز قبل در تیراژ 1000 نسخه منتشر شد که همه آن‌ها در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی قرار گرفت. سری دوم انتشار این نرم‌افزار در تیراژ 1000 نسخه منتشر شده و در دسترس محققان و علاقه‌مندان به مطالعه قرار گرفته است.

وی در خصوص قابلیت‌های این نرم‌افزار گفت: این نرم‌افزار نیز همچون دو نرم‌افزار پیشین، قابلیت جستجو در متن و فهرست و ذخیره سازی، پرینت و... را دارد که موجب تسهیل و سرعت در کار‌ها شده و پژوهشگران و محققان می‌توانند به راحتی از مطالب و محتوای آن استفاده کنند.

میرزایی خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار‌ها با همکاری موسسه بوستان کتاب و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تهیه شده و با مبلغ پنج هزار تومان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/2258/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول