اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس‌جمهور

کلید واحدهای مسکن مهر زنجان به صاحبان آنها اهدا شد

کلید واحدهای مسکن مهر زنجان توسط رئیس‌جمهور به صاحبان آنها اهدا شد.

کلید واحدهای مسکن مهر زنجان به صاحبان آنها اهدا شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان امروز در حاشیه مراسم افتتاح این واحدها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه 12 هزار واحد مسکن مهر در شهرها و روستاهای زنجان با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شده است، اظهار کرد: از این تعداد 8 هزار واحد در شهرها و 4 هزار واحد در روستاها ساخته شده است.

وی با بیان اینکه از 8 هزار واحد مسکن مهر ساخته شده 6 هزار و 500 هزار واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت احداث شده است، اضافه کرد: زنجان، خدابنده، خرم‌دره و ابهر جزو شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان محسوب می‌شوند.

حافظ باباپور با اشاره به اینکه هزار واحد مسکن مهر به شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت اختصاص دارد، گفت: 500 واحد مسکن مهر نیز در بافت فرسوده استان تحویل مردم می‌شود.

وی با اشاره به 16 هزار واحد مسکن مهر 99 ساله که زمین این واحدها را دولت تحویل مردم داده است، اضافه کرد: برآورد ارزش این زمین‌ها 500 میلیارد تومان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: دولت تاکنون 5 میلیون تومان به ازای هر واحد مسکن مهر یارانه مستقیم پرداخت کرده است.

وی با اشاره به اینکه 8 هزار و 500 واحد مسکن مهر در سایت «مهرشهر» زنجان توسط رئیس‌جمهور کلنگ‌زنی می‌شود، اظهار کرد: سایت مهرشهر زنجان در زمینی به مساحت 73 هزار هکتار به صورت گروهی در اختیار مردم مرکز استان قرار داده می‌شود.

انتهای پیام/73008/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول