اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری زنجان خبر داد

اتمام پروژه‌های نیمه تمام زنجان تا هفته دولت

سرپرست فرمانداری زنجان گفت: بعضی پروژه‌های نیمه تمام زنجان باید تا هفته دولت به اتمام برسند.

اتمام پروژه‌های نیمه تمام زنجان تا هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی کاظمی ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان زنجان به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت: مردم استان زنجان با حضور گسترده و باشکوه خود در انتخابات 24 خرداد ماه سال‌جاری حماسه سیاسی بزرگی خلق کردند.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری زنجان تاکنون درگیر کارهای انتخاباتی شهرستان بوده است، تصریح کرد: کارهای مفیدی در طول ایام انتخابات در مرکز استان انجام شده است.

سرپرست فرمانداری زنجان ادامه داد: از مسئولان شهری و روستایی استان زنجان برای برگزاری انتخابات سالم تقدیر می‌کنم.

وی از مسئولان و مجری عمرانی شهری و روستایی استان زنجان خواست تا نهایت تلاش خود را در زمینه اتمام پروژه‌های نیمه تمام انجام دهند و افزود: مسئولان باید از آغاز پروژه‌هایی جدید و بدون اعتبار و اختصاص زمین خودداری کنند.

کاظمی با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی شهری پیش زمینه کارهای بزرگتر محسوب می‌شود، تصریح کرد: مردم از مسئولان درخواست مطالبات بیشتری دارند.

وی با بیان اینکه امید است پروژه سبزه‌میدان و سیدالشهدا هر چه زودتر به بهره برداری برسد، اظهار کرد: اتمام هر چه زودتر پروژه‌های نیمه تمام گویای موفقیت شوراها و شهرداری است.

سرپرست فرمانداری زنجان بیان اینکه امید است پروژه‌های نیمه تمام تا هفته دولت به اتمام برسند، گفت: مسئولان در اهمیت و اولویت ساخت و اتمام پروژه‌ها دقت کنند.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه‌های آموزشی به دلیل بازگشایی مدارس در مهر ماه جاری در اولویت برنامه‌‌ها قرار دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد زیاد پروژه‌ها مسئولان باید با اندک اعتبار موجود به فکر اتمام پروژه‌ها باشند.

کاظمی با تاکید بر تسریع عملیات عمرانی پروژه‎های مهر ماندگار، خاطرنشان کرد: با توجه به تامین اعتبارات دستگاه‏های اجرایی باید تا پایان تیرماه و اواسط مرداد ماه جاری همه فعالیت‏های مورد نیاز به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه در بعضی از پروژه‌ها به زمانبندی و اعتبارات بیشتری نیاز است، گفت: امید است با کمک خیرین مدرسه‌ساز برای ساخت مدرسه تا مهر ماه جاری اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/73008/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول