اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

فعالیت 45 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در زنجان

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: در زنجان 45 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته فعالیت دارند.

فعالیت 45 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی بعدازظهر امروز در همایش افتتاحیه مسابقات فوتسال کارکنان وزرات نیرو، اظهار داشت: طی هشت سال اخیر ورزش استان جهش قابل توجهی داشته است.

وی به توسعه ورزش استان در سال‏های اخیر اشاره کرد و افزود: حضور 45 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در استان قابل توجه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به اقدامات انجام شده ورزشی در هشت سال اخیر اشاره کرد و یادآور شد: استان زنجان رشد قابل توجهی در شاخص‎های مختلف ورزشی داشته است.

وی با بیان اینکه در هشت سال گذشته تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان 26 هزار نفر بوده است، گفت: طی هشت سال اخیر این تعداد رشد قابل توجهی داشته است.

احمدی از رشد 336 درصدی تربیت مربیان و داوران در استان خبر داد و تاکید کرد: در  این هشت سال اخیر در بخش تربیت مربیان و داوران رشد زیادی وجود داشته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به سرانه فضای ورزشی در استان اشاره کرد و گفت: سرانه ورزشی در استان زنجان طی سال‎های گذشته 22 سانتی‌متر مربع بوده است.

وی از رشد سرانه فضاهای ورزشی استان در سال‎های اخیر خبر داد و تاکید کرد: سرانه ورزشی استان از 22 سانتی‌متر به 73 سانتی‌متر مربع رسیده است.

احمدی توسعه ورزش را در سطح جامعه ضروری عنوان کرد و یادآور شد: برای داشتن جامعه‎ای پویا و سالم باید ورزش در همه ابعاد توسعه یابد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به فعالیت پایگاه‎های اوقات فراغت در استان اشاره کرد و اظهار داشت: پایگاه‏های اوقات فراغت در استان رشد قابل توجهی داشته است.

* رشد 242 درصدی پایگاه‎های اوقات فراغت در استان

وی از رشد 242 درصدی پایگاه‎های اوقات فراغت در استان خبر داد و گفت: پایگاه‎های اوقات فراغت از تعداد 400 پایگاه به یک‌هزار و 268 پایگاه افزایش یافته است.

احمدی با بیان اینکه مدال‌آوران استان نیز در سال‏های اخیر افزایش داشته است، افزود: تعداد مدال‌آوران استان در سال‎های اخیر رشد مناسبی داشته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به اماکن ورزشی استان اشاره کرد و گفت: اماکن ورزشی استان در سال‎های گذشته 122 مورد بوده که در حال حاضر به 337 مورد رسیده است.

وی جوانان ایران را بهترین جوانان سطح دنیا معرفی کرد و اظهار داشت: مسئولین باید قدردان این جوانان باشند.

احمدی جوانان را توصیه به ورزش کرد و گفت: وجود جوانان ورزشکار موجب تقویت اخلاق در جامعه می‎شود و جامعه نیازمند جوانان اخلاق‎مدار و با نشاط است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان استان زنجان را دارای جایگاه مناسب در ورزش کشور دانست و تاکید کرد: جوانان زنجانی حضور پررنگی در عرصه ورزش کشور دارند.

وی حمایت از ورزشکاران را ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: مسئولین برای توسعه ورزش استان باید از ورزشکاران و دلسوزان ورزش استان حمایت لازم و جدی داشته باشند.

انتهای پیام/73007/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول