اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

هزینه 360 میلیارد تومانی برای ساخت 12 هزار واحد مسکونی در زنجان

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از هزینه 360 میلیارد تومانی برای ساخت 12 هزار واحد مسکونی مهر در استان خبر داد.

هزینه 360 میلیارد تومانی برای ساخت 12 هزار واحد مسکونی در زنجان

حافظ باباپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تاکنون 52 هزار واحد مسکونی مهر در استان زنجان تحویل متقاضیان شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز 12 هزار واحد مسکونی مهر تحویل متقاضیان شده است، تصریح کرد: از واحدهای مسکونی مذکور 8 هزار واحد شهری و 4 هزار واحد روستایی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه از 8 هزار واحد مسکونی مهر شهری 6 هزار و 500 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر قرار دارد، افزود: این واحدها در شهرهای زنجان، ابهر، قیدار و خرم‌دره واقع شده است.

وی همچنین به افتتاح هزار واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر اشاره کرد و گفت: این واحدها در شهرهای هیدج، صائین‌قلعه، سلطانیه، آب‌بر، زرین‌آباد، ماهنشان و ارمغان‌خانه قرار دارد.

باباپور در ادامه به افتتاح 500 واحد دیگر نیز به صورت همزمان اشاره کرد و ادامه داد: این واحدها در بافت‌های فرسوده شهری ساخته شده‌اند.

وی با بیان اینکه در مجموع امروز 12 هزار واحد مسکونی مهر با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد، اضافه کرد: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی 360 میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به مجموع اعتبار هزینه شده برای ساخت‌ واحدهای مسکونی مهر در استان اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از 500 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت واحدهای مسکونی مهر در 186 هکتار زمین در استان هزینه شده است.

وی همچنین به پرداخت 80 میلیارد تومان از سوی دولت برای ساخت 16 هزار واحد مسکن مهر در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این میزان یارانه پرداختی برای مرحله آماده‌سازی، پروانه ساختمان، بیمه و مالیات، نظام مهندسی، تاسیسات زیربنایی و روبنایی هزینه شده است.

باباپور با اشاره به کیفیت واحدهای مسکونی مهر ساخته شده خاطرنشان کرد: واحدهای مسکونی مهر در استان با نظارت نظام مهندسی ساخته شده و از مقاومت لازم برخوردار هستند.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول