اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خواستار شد

حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در آذربایجان غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان غربی مورد حمایت همه‌جانبه مسئولان قرار گیرند.

حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عبادالله اکبری در جمع خبرنگاران به فرا رسیدن دهه تولید ملی اشاره کرد و اظهار داشت: همزمان با روز صنعت و معدن، هفت واحد تولیدی صنعتی در آذربایجان غربی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در استان، خاطرنشان کرد: رقم سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها بیش از 250 میلیارد ریال است.

اکبری رشد اقتصادی در زمینه صنعت و معدن را در آذربایجان غربی مثبت ارزیابی کرد و گفت: با افتتاح واحدهای صنعتی و تولیدی در استان زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم افراد بسیاری فراهم می‌شود، به این ترتیب اقتصاد منطقه و استان رشد می‌یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از ایجاد اشتغال برای 311 نفر با بهره‌برداری از هفت واحد صنعتی و تولیدی در آذربایجان غربی، خبر داد و افزود: هم‌اکنون بیش از 60 هزار نفر در بخش صنعت و معدن مشغول به کار و فعالیت هستند.

وی بر لزوم افزایش واحدهای تولیدی و صنعتی در آذربایجان غربی، تاکید کرد و اظهار داشت: نزدیک به سه هزار واحد صنعتی در آذربایجان غربی دارای پروانه اشتغال از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هستند.

اکبری به فعالیت‌های واحدهای تولیدی و صنعتی در آذربایجان غربی، اشاره کرد و یادآور شد: این واحدها در هر زمینه‌ای و با هر میزان تولید سبب رشد و توسعه اقتصادی استان می‌شوند و باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرند.

وی با اشاره به عمده فعالیت‌ واحدهای صنعتی و تولیدی افتتاح شده در روز صنعت و معدن در سه شهر ارومیه، سلماس و نقده، گفت: ریخته‌گری چدن‌ نشکن و خاکستری، بسته‌بندی قند شکسته و قند از شکر، لوله و پروفیل، مخازن پلی‌اتیلن با سیستم چرخشی، درب ایمنی آپارتمان و درب چوبی از HDF، پودر لباس‌شویی و انواع شامپو، نرم‌کننده مو و مایع ظرف‌شویی از جمله فعالیت‌های این واحدها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/61010/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول