اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد

حضور 80 تولید‌کننده مواد غذایی در نماشگاه ضیافت قزوین

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: نمایشگاه ضیافت با حضور 80 تولید‌کننده مواد غذایی در قزوین افتتاح می‌شود.

حضور 80 تولید‌کننده مواد غذایی در نماشگاه ضیافت قزوین

علی‌اکبر کبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: نمایشگاه ضیافت با حضور 80 تولید‌کننده مواد غذایی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برپا می‌شود.

این مقام مسئول ابراز کرد: نمایشگاه ضیافت از تاریخ سیزدهم تا نوزدهم تیر ماه به مدت هفت روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین دایر می‌شود.

وی بیان کرد: مسئولان مربوطه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در نمایشگاه ضیافت تلاش کردند تا با دعوت از تولیدکنندگان عرضه مستقیم مواد غذایی در این نمایشگاه محصولات مواد غذایی و پروتئینی را با قیمت مناسب در دسترس مصرف‌کنندگان قرار دهند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به اینکه نمایشگاه ضیافت در فضایی به مساحت 200 متر مربع دایر می‌شود، عنوان کرد: تولیدکنندگان در این نمایشگاه برای عرضه محصولات مواد غذایی به مصرف‌کنندگان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

کبیری با بیان اینکه کسب رضایت مردم از ارائه محصولات مواد غذایی در نمایشگاه ضیافت از مهم‌ترین اهداف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین است، ابراز داشت: در این راستا این سازمان تلاش مضاعفی می‌کند تا مردم بتوانند به راحتی کالاهای مورد نیازشان را در آستانه ماه مبارک رمضان از این نمایشگاه خریداری و تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه ضیافت با هدف عرضه مستقیم کالاهای ضروری و اساسی مردم در قزوین افتتاح می‌شود، اذعان داشت: افتتاح این نمایشگاه از مهم‌ترین برنامه‌های تنظیم بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها به ویژه در ایام این ماه مبارک است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 15 تا 22 از نمایشگاه عرضه مستقیم مواد غذایی ضیافت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین بازدید کنند.

عرضه مواد غذایی با تخفیف 15 درصد در نمایشگاه ضیافت

کبیری ابراز کرد: در نمایشگاه ضیافت کالاهای اساسی و ضروری مواد غذایی، پروتئینی، لبنی و شوینده مردم از جمله مرغ و گوشت تازه و منجمد، خرما، حبوبات، برنج و روغن با تخفیف 10 تا 15 درصد به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: بازرسان با حضور در نمایشگاه ضیافت بر عرضه و توزیع محصولات مواد غذایی، پروتئینی، لبنی و شوینده نظارت می‌کنند و در صورت مشاهده فروشندگان متخلف با آنان برخوردهای لازم را انجام می‌دهند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد: نمایشگاه ضیافت در شهرستان‌های استان قزوین از جمله آبیک، تاکستان و بویین‌‌زهرا با هدف تنظیم قیمت کالاهای ضروری مردم در ماه مبارک رمضان افتتاح می‎شود.

انتهای پیام/77009/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول