اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان:

اقتصاد در استان خوزستان دولتی است/ دولت نباید یک تولید کننده باشد

معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان گفت: اقتصاد در استان خوزستان دولتی است که باید به سمت خصوصی سازی پیش رود.

اقتصاد در استان خوزستان دولتی است/ دولت نباید یک تولید کننده باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، اسماعیل عامری گلستان ظهر امروز در همایش امتنان از کارآفرینان برتر استان خوزستان که با حضور مسئولان استانی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد با بیان اینکه در ایران ضریب بهره‌وری نسبت به کشورهای دیگر پایین‌تر است، اظهار کرد: کارآفرینی زمینه‌ساز تولید و اشتغال است.

*تولید با کیفیت و با قیمت واقعی

وی با بیان اینکه در برخی از کارهای تولیدی آن طور که باید، خلاقیت وجود ندارد افزود: ما زمانی می‌توانیم مدعی شویم تولیدکننده هستیم که با وضعیت و شرایط موجود تولیدی با کیفیت و با قیمت واقعی به بازار عرضه کنیم.

معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان با بیان این‌که کارآفرینی زمینه‌ساز تولید و اشتغال است، اضافه کرد: مدیریت صحیح می‌تواند 50 درصد تولید را افزایش دهد.

عامری‌گلستان با بیان این نکته که تمام دغدغه‌ فعلی دولت‌ها حفظ و تداوم تولید است اظهار امیدواری کرد که با کارآفرینی و سرمایه‌گذاری می‌توان تولید را پایدار نگه داشت اما متاسفانه گاهی خلاقیت و سرمایه‌گذاری وجود ندارد.

به گفته معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان، اگر طرحی از نظر عملی توجیه شده باشد، دچار مشکل و ورشکستگی نمی‌شود.

*ضرورت خصوصی سازی در اقتصاد خوزستان

وی با بیان این مطلب که متاسفانه ضریب بهره‌وری ما نسبت به کشورهای دیگر پایین‌تر است تاکید کرد: با فراهم کردن شرایط در محیط کسب و کار می‌توان بهره‌وری در ایران را افزایش داد.

رئیس هشتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان خوزستان متذکر شد: دولت نباید یک تولید کننده باشد بلکه باید تولیدکنندگان را حمایت کند.

عامری‌گلستان یادآور شد که اقتصاد در استان خوزستان دولتی است که باید به سمت خصوصی سازی پیش رود.

وی موتور محرکه تولید را مصرف دانست و گفت: اگر مصرف نباشد تولید صورت نمی‌گیرد، اگر درآمد نباشد خرید و مصرف نیز انجام نمی‌شود، زیرا تولید، درآمد و مصرف با هم در ارتباط هستند که فرایند ایجاد هر کدام بدون دیگری میسر نمی‌شود.

*قانون‌ها اصلاح شود

معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در حال تلاش هستیم که در درجه اول تسهیلات زیربنایی کارآفرینی را فراهم کنیم تا خلاقیت کارآفرینان منجر به تولید و اشتغال شود.

رئیس هشتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان خوزستان عنوان کرد: در کارآفرینی اگر قانونی دچار مشکل است باید تلاش کنیم اصلاح شود تا تولیدکننده بتواند محصولات خود به راحتی عرضه و یا صادر کند.

وی در ادامه سخنان خود از تولیدکنندگان خواست تا کیفیت اقلام تولیدی خود را بالا ببرند تا همه از آن بهره بهتری ببرند.

*برکت در کار با دستگیری از کارگران

عامری‌گلستان به شرایط مطلوب تولید اشاره کرد و افزود: زمانی شرایط خوب است که از یک تولید همه نفع ببرند و رفاهشان افزوده شود.

معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان خطاب به کارآفرینان برتر استان خوزستان گفت: هر جا دست کارگران را گرفتید کیفیت تولیدات افزایش یافت و جدای از آن، برکت به کار شما وارد می‌شود.

انتهای پیام/72010/ر40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول