اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی پارس‌آباد خبر داد

تولید 100 تن صیفی‌جات از سایت گلخانه فیروزآباد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس‌‌آباد گفت: تولید 100 تن صیفی‌جات و انواع محصولات سبزی در سایت گلخانه‌ای فیروزآباد پارس‌آباد انجام شده است.

تولید 100 تن صیفی‌جات از سایت گلخانه فیروزآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن روحی عصر امروز در بازدید از مراحل ساخت و تجهیز سایت گلخانه‌ای فیروزآباد پارس‌آباد اظهار داشت: در این سایت که سه بخش آن تاکنون راه‌اندازی شده است فلفل سبز و قرمز، خیار و برخی دیگر از محصولات مرتبط با سبزی تولید شده و روانه بازار می‌شود.

وی تصریح کرد: با تکمیل این سایت فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی مشغول فعالیت شده و تولیدات متنوعی را راهی بازار مصرف می‌کنند.

روحی در ادامه خاطر نشان کرد: در این شهرک و سایت گلخانه‌ای 23 واحد طراحی شده است که در همه این واحدها امر تولید اتفاق می‌افتد و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

این مسئول اضافه کرد: به زودی با راه‌اندازی شش سایت جدید در این مجتمع گلخانه‌ای تولید محصولات دیگر صیفی و سبزی انجام می‌شود که امیدواریم تولیدات آنها با تنوع خاص و برجستگی کیفی وارد بازار مصرف شود.

وی بیان کرد: به ترتیب و با راه‌اندازی سایت‌ها و قسمت‌های مختلف این مجتمع به فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی واگذار می‌شود تا آنها بتوانند با اشتغال مولد از ظرفیت پیش آمده برای تولید بهتر و کیفی‌تر استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر جهاد کشاورزی پارس‌آباد در ادامه از پرداخت تسهیلات توسعه بخش کشاورزی برای فعالان در این حوزه خبر داد و یادآور شد: یکی از ظرفیت‌های مناسب اشتغال رونق دادن به این مجتمع‌ها و مجموعه‌های تولیدی است که به نظر می‌رسد با بهره‌گیری از توانمندی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی می‌توان در این زمینه شایسته و مناسب عمل کرد.

روحی ادامه داد: در این سایت سعی می‌شود محصولات ارگانیک بدون استفاده از کود شیمیایی و سموم تولید شود تا علاقمندان بتوانند از محصولات متنوع و تدارک دیده شده بهتر و مطلوب‌تر استفاده کنند.

وی گفت: راه‌اندازی و تقویت مجتمع‌های گلخانه‌ای و تولید محصولات متنوع در این سایت‌ها در دستور کار قرار گرفته به طوریکه با تحلیل‌ها و بررسی‌های انجام شده به خوبی در می‌یابیم که سایت‌های گلخانه‌ای و همچنین مجتمع‌های فعال در این ارتباط از توان بالایی برای تولید کیفی برخوردار هستند.

انتهای پیام/62001/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول