اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

رسیدن به خودکفایی در تولید هدف اردوهای جهادی است

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: رسیدن به خودکفایی در تولید هدف اردوهای جهادی است و این امر برای مسئولان اهمیت بسیاری دارد.

رسیدن به خودکفایی در تولید هدف اردوهای جهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار علی استادحسینی ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت 3 استان سمنان که در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان و با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، استاندار، فرماندار، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)، معاونان استاندار و مدیران دستگاه‏های اجرایی استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از اردوهای جهادی، رسیدن به خودکفایی در تولید و کمک به مردم مستضعف در مناطق محروم است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اظهار کرد: سپاه و بسیج در این طرح از فعالیت‏هایی استفاده می‏کند که اقتصاد مقاومتی را با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به تولید برساند و زمانی این امر تحقق می‏پذیرد که در زمینه تولید خودکفا شده باشیم.

استادحسینی افزود: با توجه به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، شاهد بودیم که حماسه بزرگ در عرصه سیاست به نحو بسیار عالی به وقوع پیوست.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: حماسه اقتصادی نیز باید رخ دهد و برای ایجاد این حماسه باید از ظرفیت‏های اقتصادی که در استان سمنان به صورت بالقوه وجود دارد، استفاده کرد و این توانمندی‏ها را به بالفعل تبدیل ساخت.

استادحسینی خاطرنشان کرد: باید از انرژی‏های موجود در استان استفاده کرد و با ایجاد اشتغال و افزایش ظرفیت تولید، کشور را به مرحله خودکفایی رساند؛ چرا که این کار باعث ایجاد یأس در دشمنان نظام خواهد شد.

انتهای پیام/2249/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول