اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماهه نخست سال جاری صورت گرفت

جمع‌آوری یک ‌میلیارد ریال کمک مردمی کمیته امداد در قاینات

مدیر کمیته امداد قاین گفت: مردم شهرستان قاین یک‌میلیارد و 681 میلیون و 804 هزار ریال در سه ماهه نخست سال جاری به مددجویان کمیته امداد این شهرستان کمک کرده‌اند.

جمع‌آوری یک ‌میلیارد ریال کمک مردمی کمیته امداد در قاینات

ضیاءالدین فارابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: تعداد 4 هزار و 946 خانوار با جمعیتی بالغ بر 10 هزار و 229 نفر زیر پوشش کمیته امداد شهرستان قاین قرار دارند.

وی ادامه داد: همچنین تعداد 370 کودک زیر شش سال زیر پوشش کمیته امداد شهرستان قاین هستند.

وجود بیش ‌از 15 هزار صندوق صدقات در شهرستان قاین

مدیر کمیته امداد امام خمینی قاین تصریح کرد: کمیته امداد شهرستان قاین برای کودکان زیر شش سال این نهاد سبد غذایی در نظر گرفته که اعتبار آن 370 میلیون ریال بوده است.

فارابی با بیان اینکه تعداد 2 هزار و 197 زن سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند، یادآور شد: در حال حاضر در شهرستان قاین تعداد 15 هزار و 640 صندوق صدقات وجود دارد که صدقه‌های مردم خیر این شهرستان را جمع‌آوری می‌کند.

این مسئول از کمک‌های جمع‌آوری شده در سه ماهه نخست سال جاری توسط این نهاد در شهرستان قاین خبر داد و افزود: مردم شهرستان قاین مبلغ یک‌میلیارد و 681 میلیون و 804 هزار ریال در سه ماهه نخست سال جاری به مددجویان کمیته امداد این شهرستان کمک کرده‌اند.

اختصاص 82 فقره وام برای اشتغالزایی

مدیر کمیته امداد قاین اضافه کرد: اطعام، توزیع غذای گرم و توزیع سبد غذایی بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی شهرستان قاین از جمله برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

فارابی با بیان اینکه 82 فقره وام از منابع کمیته امداد شهرستان قاین و از محل منابع بانکی برای پرونده‌های اشتغالزایی، خوداشتغالی و مشاغل خانگی مددجویان در نظر گرفته شده، یادآور شد: مبلغ این مقدار وام 5 میلیارد و 184 میلیون ریال است.

وی متذکر شد: از 82 فقره وام در نظر گرفته شده 18 فقره وام مربوط به منابع کمیته امداد امام خمینی شهرستان قاین بوده که مبلغ آن 844 میلیون ریال است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی قاین با بیان اینکه 64 فقره وام برای پرونده‌های اشتغالزایی، خوداشتغالی و مشاغل خانگی از محل منابع بانکی برای مددجویان در نظر گرفته شده، اذعان داشت: مبلغ این 64 فقره وام 4 میلیارد و 340 میلیون ریال است.

انتهای پیام/69021/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول