اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

7600 دانش‌آموز و دانشجو زیر‌پوشش کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت:‌ 7 هزار و 600 دانش‌آموز و دانشجو زیر‌پوشش نهاد حمایتی کمیته امداد هستند که در طول سال از برنامه‌های فرهنگی و آموزشی و تربیتی بهره‌مند می‌شوند.

7600 دانش‌آموز و دانشجو زیر‌پوشش کمیته امداد هستند

بهروز زلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ ما از ظرفیت این دانش‌آموزان و دانشجویان در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی،‌ آموزشی، هنری، تربیتی و ورزشی استفاده می‌کنیم به طوری که در روزهای گذشته شاهد عزیمت 40 دانشجو در قالب اردوی زیارتی به مشهد مقدس بودیم که امیدواریم این دانشجویان در کنار زیارت با معرفت امام رضا (ع) از برنامه‌های مختلف و تحولی کمیته امداد استفاده کنند.

وی عنوان کرد:‌ دانشجویان و دانش‌آموزان ما اغلب به مبانی معرفتی، دینی و حجاب و عفاف آشنا بوده و از بین یک هزار و 600 دانشجویی که تحت پوشش این نهاد هستند 40 دانشجوی ممتاز و برتر به اردوی مشهد عزیمت کردند تا با حضور در اردوگاه ثامن بتوانند از برنامه‌های مختلف آن استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: 6 هزار دانش‌آموز زیر‌پوشش این نهاد نیز در برنامه‌های اردویی اعم از داخل استانی و خارج از استانی مشارکت خواهند کرد و ما با استعداد و ظرفیتی که از آنها سراغ داریم مطمئن هستیم که این اردوها زمینه تحولی حقیقی را در آنها به وجود می‌آورد.

زلالی ادامه داد: در کنار اردوهای خارج از استان اردوهای داخل استان نیز تدارک دیده شده است که قطعاً‌ از این ظرفیت در منطقه سرعین، مشگین‌شهر، نیر و دیگر شهرهای گردشگر‌پذیر استان بهره‌مند شده و در کنار آن دانش‌آموزان در کلاس‌های آموزشی،‌ تقویتی، مهارت‌آموزی، ورزشی و هنری شرکت خواهند کرد.

این مسئول از دانشجویان و دانش‌آموزان به عنوان سفیران امداد یاد کرد و گفت:‌ این دانش‌آموزان و دانشجویان تا پایان تحصیلات با کمیته امداد رابطه تنگاتنگ و خوبی دارند و قطعاً در ادامه مسیر نیز به عنوان سفیران خوب برای کمیته امداد یاریگر این مجموعه خواهند بود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد:‌ ما انتظار داریم این دانش‌آموزان و دانشجویان با رفتارها و اخلاق نیک اسلامی ترویج‌ دهنده سبک زندگی اسلامی و دینی باشند و در کنار دستگیری از نیازمندان و رفع حاجت فقرا در برگزاری کلاس‌های تقویتی و آموزشی برای دانش‌آموزان و نیز فارغ‌التحصیلان دانشگاهی پیشقدم شوند.

زلالی متذکر شد: این مجموعه که منتسب به انقلاب، آرمان‌های آن و مکتب ولایت و رهبری است آثار خیری با خود به همراه داشته و قطعاً در ادامه مسیر نیز دستگیر محرومان و نیازمندان خواهد بود که قطعاً در کاهش آسیب‌ها و رفع نیازمندی خانواده‌ها کمیته امداد به وظیفه و رسالت خود عمل خواهد کرد.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل به حضور 3 هزار و 500 نفر جوان و نوجوان در قالب فعالیت‌های کانون اشاره کرد و اذعان داشت: این حرکت می‌تواند انسجام روز‌افزون ما را بیش از گذشته مشهود و معلوم سازد.

انتهای پیام/62007/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول