اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد خبر داد

بهره‌مندی 22 هزار نفر از برنامه‌های کانون جوانان پیرو ولایت در کشور

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد گفت: تابستان امسال 22 هزار نفر دانش‌آموز و دانشجو از برنامه‌های متنوع کانون جوانان پیرو ولایت بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی 22 هزار نفر از برنامه‌های کانون جوانان پیرو ولایت در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز مهربانیان عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های توسعه‌ای کانون‌های پیروان ولایت در اردبیل اظهار داشت: در این کانون‌ها به علاقمندان برنامه‌های ورزشی، هنری و فرهنگی متناسب با ذائقه آنها ارائه می‌شود.

وی با تشریح برنامه‌های تربیتی و الگویی کمیته امداد در سال 92 خاطرنشان کرد: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت برای جوانان و خانواده‌ها به شکل گسترده برنامه‌ریزی و پیش‌بینی شده است که امیدواریم ماحصل آن بهره‌مندی این قشر از تعطیلات تابستانی امسال باشد.

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی یادآور شد: در 102 مرکز کانون فرهنگی دایم و 600 کانون موقت برنامه‌های مختلفی ارائه خواهد شد که انتظار می‌رود جوانان و نوجوانان از آنها استفاده کنند.

مهربانیان گفت: 580 کانون جوانان پیرو ولایت و 18 اردوگاه کشوری در تابستان امسال میزبان 200 هزار جوان و خانواده‌های آنهاست تا از ایام فراغت به بهترین نحو استفاده کنند.

این مسئول تصریح کرد: این برنامه‌ها برای جوانان و دانش‌آموزان در قالب برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده تا در راستای تعمیق فعالیت‌های دینی، ارزشی، مهارت‌آموزی، حرفه‌آموزی، آشنایی با مهارت‌های زندگی به ویژه سبک زندگی ایرانی – دینی استفاده کنند.

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی بیان داشت: در بحث برگزاری اردوهای دانش‌آموزی و خانوادگی نیز در سال جاری برای 70 هزار نفر برنامه‌ریزی داشتیم که امیدواریم خانواده‌ها و جوانان از آن استفاده کنند.

مهربانیان افزود: فعالیت‌های اردویی ما از اول تیر ماه آغاز شده و هر هفته 3 هزار نفر را در 18 اردوگاه کشوری به مدت پنج روز پذیرش می‌کنیم.

وی ادامه داد: در قالب کانون جوانان پیرو ولایت 22 هزار نفر مشارکت کرده و از برنامه‌های متنوع آن اعم از ورزشی، هنری و اعتقادی استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی در پایان سخنان خود عنوان کرد: برای سالمندان نیز اردوهای زیارتی و حج فقرا پیش‌بینی شده است که در تابستان امسال 21 هزار سالمند را به مشهد مقدس اعزام می‌کنیم که امیدواریم از این ظرفیت استفاده و بهره کامل برده شود.

انتهای پیام/62004/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول