اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

سهم اردبیل از اردوهای تابستانی 550 نفر است / فعالیت 23 کانون دانشجویی و فارغ‌التحصیلی در اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: سهم امسال استان اردبیل در بحث اردوهای زیارتی – سیاحتی در فصل تابستان برای دانشجویان و دانش‌آموزان 550 نفر است.

سهم اردبیل از اردوهای تابستانی 550 نفر است / فعالیت 23 کانون دانشجویی و فارغ‌التحصیلی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی ظهر امروز در مراسم آغازین طرح اردوهای تابستانی و اوقات فراغت که با حضور مسئولان و دانشجویان در مجتمع الغدیر اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: سیاست‌گذاری دفتر فرهنگی و تربیتی امداد، تقویت برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت و جلب مشارکت آحاد علاقمندان به این برنامه‌هاست.

وی عنوان کرد: امروز از مجموع یک هزار و 600 دانشجوی استان اردبیل که زیر‌پوشش کمیته امداد هستند، 40 نفر عازم بارگاه مطهر امام رضا (ع) هستند که این اعزام در راستای برنامه‌های اردویی و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت حداقل در نهاد انقلابی کمیته امداد محدود و محصور به تابستان نیست؛ بلکه در طول سال برنامه‌های اردویی و غنی‌سازی اوقات فراغت انجام می‌شود که در این رابطه کانون‌های دانشجویی و فارغ‌التحصیلی و همچنین معاونت فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل برنامه‌های متنوعی را با هدف پر کردن ایام فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان تدارک دیده است.

زلالی تصریح کرد: ما در سطح استان 23 کانون دائم و موقت دانشجویی و فارغ‌التحصیلی داریم که در این کانون‌ها برنامه‌های مختلف آموزشی، تربیتی، پرورشی، اعتقادی، جشنواره‌های قرآنی، تفریحی، مهارت‌آموزی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مهارت‌های هنری و زندگی به علاقمندان عرضه می‌شود.

این مسئول یادآور شد: در طول تابستان با بهره‌گیری از تجربه و توانمندی مربیان و اساتید مجرب سعی داریم تا این برنامه‌ها پر‌بار برگزار شود تا بخشی از خلاهای احتمالی برطرف شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان داشت: در بحث اردوهای تابستانی سهم استان اردبیل 550 نفر است که ما از مدیرکل تربیتی و جوانان کمیته امداد درخواست می‌کنیم تا تعداد این سهمیه را افزایش دهند چرا که ما آمادگی داریم هزینه‌های این اردوها را تامین کنیم تا دانشجویان و دانش‌آموزان بیشتری از این اردوها استفاده کنند.

زلالی تأکید کرد: ما در سه بخش انفرادی، گروهی و خانوادگی برپایی اردوها و عزیمت دانش‌آموزان و دانشجویان را شاهد خواهیم بود که این اردوها در سه استان خراسان رضوی، مازندران و گیلان و در اردوگاه‌های تدارک دیده شده برگزار می‌شود.

وی اذعان داشت: در این اردوگاه‌ها پرونده سلامت برای شرکت‌کنندگان تشکیل شده و علاقمندان می‌توانند از برنامه‌های تفریحی، جشنواره‌های قرآنی، زیارتی و سیاحتی بهره کافی را ببرند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: با تشکیل این پرونده‌های سلامت اگر از لحاظ جسمی و روحی نسل جوان و نوجوان ما با مشکلی روبرو شوند این مشکلات منعکس شده و ما قطعاً آنها را پیگیری می‌کنیم.

زلالی، ضرورت تقویت مهارت‌آموزی دانشجویان به ویژه دانشجویان خواهر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در این برنامه‌های مهارت‌آموزی الگوهای مناسب رفتاری و سبک زندگی ایرانی به آنها آموزش داده می‌شود که قطعاً دانشجویان ما در این حوزه پیشگام هستند.

وی در پایان سخنان خود اذعان داشت: بهترین الگوی اردویی برگرفته از اندیشه‌ها و آرمان‌هایی است که در مکتب اسلام به آن سفارش شده و آن یاد گرفتن رفتار و اخلاق مناسب، تعامل و همفکری بیشتر با دوستان و همراهان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم 40 نفر از دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل به عنوان دانشجویان منتخب از لحاظ آموزشی، تربیتی، برگزیدگان مسابقات فرهنگی، ورزشی و دانشجویان برتر و محجبه عازم اردوی مشهد مقدس شدند تا با استقرار در اردوگاه ثامن‌الائمه در برنامه‌های متنوع این اردوگاه مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/62004/ذ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول