اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خواستار شد

استفاده از ظرفیت روحانیون در زمینه صرفه‏جویی در مصرف آب

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: از ظرفیت روحانیون در زمینه صرفه‏جویی در مصرف آب در استان زنجان آنگونه که باید استفاده نشده است.

استفاده از ظرفیت روحانیون در زمینه صرفه‏جویی در مصرف آب

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‏الاسلام علی باقری ظهر امروز در همایش ائمه جماعات در محل تصفیه‌خانه شهر زنجان اظهار داشت: آب یکی از موهبت‏های الهی است که نگهداری از آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه آب از ضروریات زندگی است اما متاسفانه در ایران به این موضوع توجه زیادی نشده است، خاطرنشان کرد: استفاده بهینه از این نعمت به معنی شکرگزاری از آن است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه دستورات زیادی در آموزه‏های دینی و قرآن در زمینه آب و مصرف صحیح آن آمده است، تصریح کرد: از ظرفیت‏های حوزه علمیه و روحانیت در این زمینه کمتر استفاده می‏شود.

وی با اشاره به اینکه وجود روحانیت ظرفیت بسیار خوبی است که در مسائل مختلف می‏توان از آن استفاده کرد، ادامه داد: دیدگاه و عملکرد ما در زمینه آب و مصرف بهینه آن مناسب نیست و باید دیدگاه‎ها در این زمینه تغییر یابد.

حجت‏الاسلام باقری اذعان داشت: دین اسلام اسراف در نعمت‏های الهی را حرام و زیان‎آور شمرده است و باید به این مقوله بیشتر پرداخته شود.

گفتنی است، در ادامه همایش، ائمه جماعات استان از تصفیه‌خانه شهر زنجان بازدید کرده و با فرایند تصفیه آب آشنا شدند.

در این بازدید کارشناس شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با بیان اینکه درصد فلزات سنگین در آب آشامیدنی استان صفر است، افزود: کیفیت آب استان بالاتر از استانداردهای جهانی است.

انتهای پیام/73006/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول