اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار گیلان خبر داد

اجرای پدافند غیرعامل در 4 مجتمع آبرسانی گیلان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از اجرای پدافند غیرعامل در چهار مجتمع بزرگ آبرسانی این استان خبر داد.

اجرای پدافند غیرعامل در 4 مجتمع آبرسانی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی فرامینی صبح امروز در جلسه آبفار گیلان مهندسی پدافند غیر عامل را یک نیاز معماری، مهندسی و راهبردی برای تأمین امنیت پایدار تاسیسات آبرسانی دانست.

وی علم و آگاهی و باور را در اجرای سیاست‌های پیشگیرانه جنگ‌ها و بحران‌ها ضروری خواند و گفت: پدافند غیر عامل یک نوع دفاع قوی در برابر هجمه‌های دشمن است که اگر شرایط خاصی بر جامعه حکمفرما شد، زمینه‌ساز فضایی آرام و توأم با آسایش برای مردم می‌شود.

این مسئول، با اشاره به اینکه با تغییر شکل تهاجمات دشمن، نوع دفاع نیز باید تغییر کند، افزود: برنامه‌های پدافند غیر عامل در تاسیسات آبرسانی گیلان با آینده‌نگری و تدبیر اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: سدها، نیروگاه‌ها، خطوط انتقال و تصفیه‌خانه‌ها و مخازن ذخیره آب از جمله بخش‌هایی هستند که در راستای اجرای برنامه‌های پدافند غیر عامل باید به آنها توجه شود.

فرامینی با اشاره به اینکه اکنون چهار مجتمع بزرگ آبرسانی در گیلان در حال ساخت است، اظهار کرد: در راستای اجرای موازین پدافند غیر عامل در پروژه‌های زیر پوشش، برنامه‌های مورد نظر در این بخش در مجتمع‌های حسین‌آباد رودسر، رودکنار و حوریان رضوانشهر و قره‌سوی آستارا در حال انجام است.

وی، ارزان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش مقابله با دشمن را انجام پدافند غیرعامل و اقدام‌های پیشگیرانه ذکر کرد و یادآور شد: این روش از بروز خسارت‌های سنگین به مراکز حساس و حیاتی جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/2300/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول