اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب همدان خبر داد

قطع آب 1500 منزل مسکونی / افت 300 لیتری آب چاه‌های همدان

مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان گفت: یک هزار و 500 منزل مسکونی که مصرف بالایی داشتند، شناسایی شده که آب آنها قطع می‌شود.

قطع آب 1500 منزل مسکونی / افت 300 لیتری آب چاه‌های همدان

مرتضی عزالدین در حاشیه بازدید فرماندار همدان از دو تصفیه‌خانه بهشتی و اکباتان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه ذخایر آبی پشت سد اکباتان 20 میلیون متر مکعب کمتر از مدت مشابه سال قبل است، افزود: در حال حاضر 11.5 میلیون متر مکعب آب در پشت سد اکباتان وجود دارد که امیدواریم مردم با مصرف بهینه مانع از قطعی آب شوند.

وی با بیان اینکه افزایش دو درجه‌ای دمای هوا نیز به بی‌آبی استان دامن زده است، بیان داشت: با مواجه شدن با کمبود آب، قرار بر این است که قبوض ادارات به شکل ماهانه صادر شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه در راستای صرفه‌جویی ادارات با 20 اداره چهره به چهره گفت‌وگو داشتیم، بیان داشت: یک هزار و 500 منزل مسکونی نیز که مصرف بالایی داشتند شناسایی شده‌اند که آب آنها قطع می‌شود.

وی با بیان اینکه کنترل شبکه نیز انجام شده است، اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون 300 لیتر افت آب چاه داشتیم که با جابه‌جایی چاه‌ها تاکنون سعی کردیم بی‌آبی را جبران کنیم.

عزالدین با اشاره به اینکه 36 اداره چاه دارند، یادآور شد: اداراتی که چاه دارند باید بار خود را از روی شبکه بردارند و از آب چاه استفاده کنند.

مدیرعامل آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه با هشدارهایی که داده شده مردم مصرف خود را کمتر کرده‌اند، اظهار کرد: اگر همچنان صرفه‌جویی را پیشه کنند، تابستان را به خوبی پشت سر خواهیم گذاشت.

وی در پایان با اشاره به کشت تابستانه و پائیزه نیز گفت: امیدواریم امسال با توجه به بی‌آبی کشت تابستانه و پائیزه نداشته باشیم.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول