اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ترویج فرهنگ زکات صورت گرفت

اعزام 25 روحانی به روستاهای اسدآباد در ماه رمضان

امام جمعه اسدآباد گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان 25 نفر از روحانیون برای ترویج فرهنگ پرداخت زکات به روستاها اعزام می‌شوند.

اعزام 25 روحانی به روستاهای اسدآباد در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد عصر امروز در ستاد احیاء زکات شهرستان اسدآباد از اعزام روحانیون به روستاها برای ترویج پرداخت زکات خبر داد و اظهار داشت: امسال نیز همزمان با ماه مبارک رمضان 25 نفر از روحانیون برای ترویج فرهنگ پرداخت زکات به روستاها اعزام می‌شوند.

وی ترویج فرهنگ پرداخت زکات را در ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای فرهنگ‌سازی خواند و افزود: رمضان به عنوان ماه برکت و مغفرت فرصت خوبی برای آشنایی مردم با جایگاه، اهمیت و پرداخت زکات است.

امام جمعه اسدآباد با قدردانی از اصحاب رسانه گفت: مسلماً انعکاس اخبار از سوی خبرنگاران در زمینه زکات می‌تواند به عنوان تبلیغاتی مؤثر و اثربخش باشد.

وی با تأکید بر برگزاری همایش دهیاران، شوراها و کشاورزان در زمینه احیاء زکات خبر داد و گفت: امسال در برگزاری جلسات ستاد زکات کوتاهی کرده‌ایم که باید با جمع‌آوری مطلوبی از زکات موجب تقویت این مهم شویم.

بخشدار مرکزی اسدآباد نیز با بیان اینکه وضعیت شهرستان اسدآباد در زمینه جمع‌آوری زکات وضعیت خوبی است اما قابل تقویت است، اذعان داشت: نقش روحانیون در ترویج فرهنگ احیاء زکات تأثیرگذار است چرا که مردم احترام خاصی برای روحانیون قائل هستند.

محمد رسول طاهری خاطرنشان کرد: به طور حتم با همکاری دهیاران و شوراها روحانیون را به روستاها اعزام می‌کنیم تا در زمینه ترویج مسئله زکات تلاش کنند.

معاون امور توانمندسازی کمیته‌ امداد امام خمینی اسدآباد نیز با بیان اینکه پارسال 385 میلیون تومان از محل جمع‌آوری زکات شهرستان جمع‌آوری شده است، اظهار داشت: این میزان مبلغ در 18 روستای شهرستان اسدآباد جمع‌آوری شده است.

مظفر ترکمند افزود: بیشترین زکات در روستاهای مزرعه‌بید و جنت‌آباد جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/89008/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول