اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب مشهد:

مشترکین آب و فاضلاب مشهد بیش از 50 درصد کل کشور هستند

معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: مشترکین آب و فاضلاب در مشهد 50درصد از کل کشور بالاتر هستند و در حال حاضر بیش از یک میلیون مشترک آب و 500 هزار مشترک فاضلاب در مشهد داریم.

مشترکین آب و فاضلاب مشهد بیش از 50 درصد کل کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد نوری عصر امروز در نشست خبری آبفا در محل سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب مشهد اظهار کرد: در سطح مشهد مقدس پنج ناحیه امور مشترکین مستقر بوده و در مدت شش ماه 250 هزار انشعاب آب و فاضلاب در مشهد واگذار شده است.

وی افزود: مشترکین فاضلاب در مشهد 50 درصد از کل کشور بالاتر است. بیش از یک میلیون مشترک آب و 500 هزار مشترک فاضلاب در مشهد داریم.

نوری با بیان اینکه شهروندان مشهدی باید به طور جدی به مسئله صرفه‌جویی در آب توجه کنند، گفت: گرچه در سال 91 به نسبت سال 90 شاهد کاهش پنج درصدی در میزان مصرف آب در مشهد بوده‌ایم، اما مسئله مهم این است که الگوی مصرف آب باید بیش از پیش در این پایتخت معنوی مورد توجه قرار گیرد.

معاون امور مشترکین آب و فاضلاب مشهد با اشاره به فروش انشعاب‌ها در مشهد تصریح کرد: در سرفصل کاری شرکت آب و فاضلاب تکریم ارباب رجوع در صدر قرار داشته و امروز با فروش الکترونیک انشعاب‌ها بازه زمانی فروش تا نصب را بدون اتلاف وقت و هزینه به حداقل رسانده‌ایم.

نوری تاکید کرد: مشهد با جمعیت 3 میلیونی خود که سالانه میزبان بیش از 25 میلیون زائر است، باید در مصرف آب به گونه‌ای عمل کند که هیچگونه مسئله کم‌آبی را شاهد نباشیم؛ در حال حاضر یک میلیون و 500 هزار مشترک آب و فاضلاب به همراه 4 هزار کیلومتر شبکه توزیع در سطح مشهد وجود دارد.

به گفته معاون امور مشترکین آب و فاضلاب مشهد دو تسویه خانه در این شهر در حال ساخت بوده؛ لازم به ذکر است که هم‌اکنون سه تسویه خانه فعال در مشهد وجود دارد.

انتهای پیام/70023/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول