اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته اطلاع‏رسانی قوه قضائیه در سمنان:

16 ویژه‌‌برنامه بزرگداشت هفته قوه قضائیه در سمنان اجرا می‏شود

دبیر کمیته اطلاع‏رسانی قوه قضائیه در استان سمنان، برنامه‏های دستگاه قضایی استان را در هفته قوه قضائیه تشریح کرد و گفت: 16 ویژه‌برنامه بزرگداشت هفته قوه قضائیه در سمنان اجرا می‏شود.

16 ویژه‌‌برنامه بزرگداشت هفته قوه قضائیه در سمنان اجرا می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان، محمد صدیقی‏نیا امروز بر برگزاری مراسم بزرگداشت هفته قوه قضائیه به شکل مطلوبی در استان سمنان تاکید کرد.

وی با اعلام اینکه در سال جاری 16 عنوان برنامه برای بزرگداشت هفته قوه قضائیه تدارک دیده شده است، گفت: براساس اعلام ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه، روزهای این هفته به عناوین مختلفی مزین شده است.

دبیر کمیته اطلاع‏رسانی قوه قضائیه در استان سمنان افزود: بر همین اساس، برنامه‏های مختلفی در مرکز استان و تمامی حوزه‏های قضایی تدارک دیده شده است.

صدیقی‏نیا همچنین عناوین روزهای یکم تا هفتم تیرماه را که به عنوان هفته قوه قضائیه هر ساله گرامی داشته می‏شود، شامل قوه قضائیه و ترویج فرهنگ حقوقی و قضایی در جامعه (روز تبلیغ و اطلاع‏رسانی  دینی)، قوه قضائیه، ایثار، شهادت و آرمان‏های امام راحل (تجدیدمیثاق با بنیان‏گذار جمهوری اسلامی و شهدای قوه قضائیه)، قوه قضائیه و حمایت از حقوق شهروندی، قوه قضائیه و بزرگداشت شهید بهشتی، قوه قضائیه و ولایتمداری، قوه قضائیه و پاسداری از امنیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و قوه قضائیه، استقلال قضایی و قانون‏مداری اعلام کرد.

دبیر کمیته اطلاع‏رسانی قوه قضائیه در استان سمنان افزود: مسئولان روابط عمومی ادارات تابعه قوه قضاییه در جلسه‏ای ضمن پیشنهاد برنامه‏های مختلف فرهنگی، ورزشی و اطلاع‏رسانی، بر هم‏افزایی دستگاه‏های تابعه در استان سمنان برای اجرای برنامه‏های مشترک و باشکوه در هفته قوه قضائیه تاکید کردند.

انتهای پیام/2249/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول