اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس کل دادگستری استان سمنان

برنامه‏های هفته قوه قضائیه در سمنان تشریح شد

برنامه‏های هفته قوه قضائیه در استان سمنان از سوی رئیس کل دادگستری استان سمنان تشریح شد.

برنامه‏های هفته قوه قضائیه در سمنان تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان، احمد سیاوش‏پور، رئیس کل دادگستری استان سمنان امروز در نشستی بر لزوم برگزاری با شکوه مراسم هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطر معمار دستگاه قضایی کشور پس از انقلاب اسلامی، شهید آیت‏الله دکتر بهشتی تاکید کرد.

وی از ستاد برگزاری مراسم هفته قوه قضائیه در استان سمنان خواست تا با استفاده از این فرصت، خدمات و عملکردهای یک ساله دستگاه قضایی را به مردم استان گزارش دهند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان انتشار گزارشی از عملکرد و فعالیت‏های دستگاه قضایی استان در سال 91 و برگزاری دیدارهای مردمی در مساجد استان سمنان را از زمره این برنامه‏ها عنوان کرد.

سیاوش‏پور افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه، تجدید میثاق با شهدا و آرمان‏های انقلاب اسلامی، گردهمایی مشترک مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی و برگزاری مسابقات ورزشی از جمله برنامه‏های هفته قوه قضائیه در استان سمنان است.

در این نشست، مدیران دستگاه‏های تابعه قوه قضائیه نیز به طرح دیدگاه‏ها و پیشنهادات خود در رابطه با برنامه‏های هفته قوه قضائیه در استان سمنان پرداختند.

انتهای پیام/74003/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول