اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی

برنامه‌های هفته قوه قضائیه در خراسان شمالی تشریح شد

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی برنامه‌های ویژه بزرگداشت هفته قوه قضائیه در خراسان شمالی را تشریح کرد.

برنامه‌های هفته قوه قضائیه در خراسان شمالی تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، احمد کیخسروی با اشاره به شخصیت والای شهید بهشتی و یارانش گفت: این شهید بزرگوار به عنوان معمار دستگاه قضایی شخصیت کم‌نظیر و بزرگی برای نظام اسلامی بود که باید جنبه‌های فکری، عقیدتی و سیاسی ایشان برای همگان و به ویژه نسل جوان یادآوری شود.

وی با بیان اینکه 47 برنامه برای گرامیداشت این هفته در نظر گرفته شده است افزود: گلباران مزار شهدا، نشست‌های مطبوعاتی با اصحاب رسانه، سخنرانی روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها در نماز جمعه و شرکت گسترده کارکنان قضائی و اداری در نماز جمعه، دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران دستگاه قضایی و سازمان‌های وابسته، حضور مسئولان دستگاه قضائی در برنامه‌های زنده صدا و سیما از مهم‌ترین برنامه‌های قابل اجرا است.

کیخسروی ادامه داد: ملاقات مردمی روسا و مدیران کل دستگاه قضایی استان و روسا و دادستان‌های استان با مردم در تمام روزهای این هفته، اطلاع‌رسانی در زمینه تبیین سیاست‌های جدید قوه قضائیه و نقش آن در اعتمادسازی افکار عمومی نسبت به قوه قضائیه، دیدار حضوری قضات با زندانیان در این هفته از دیگر اقداماتی است که انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: سخنرانی مسئولان قضایی دادگستری در مساجد، بازدید مسئولان قضایی از مراکز انتظامی و بازدید از کلانتری 11 و 12 و افتتاح شورای حل اختلاف شهر قاضی نیز از برنامه‌های اجرایی این ستاد در هفته قوه قضائیه است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: ارسال پیام کوتاه، توزیع جزوه، بروشور و تراکت‌های تبلیغاتی، زیرنویس تبلیغاتی، شرکت کارکنان در مراسم اهدای خون، برپایی زیارت عاشورا و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی نیز از سایر برنامه‌های قابل اجرا است.

انتهای پیام/63002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول