اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادگستری کل استان سمنان:

هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای معرفی دستگاه قضایی است

معاون آموزش دادگستری کل استان سمنان گفت: هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای معرفی دستگاه قضایی به مردم است.

هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای معرفی دستگاه قضایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین محمدقاسم عین‏الکمالی در نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت هفته قوه قضائیه در استان سمنان که در سمنان تشکیل شد، ضمن تشریح اقدامات و برنامه‏های شورای قضایی استان در خصوص گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطر شهید دکتر بهشتی، طرح‏های پیشنهادی برای اجرا را مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، امام حسین (ع) را نماد مقاومت و ایثار دانست و با اشاره به انتخابات، حضور مردم در پای صندوق‏های رأی را نشانگر مقاومت آنها مقابل بدخواهی‏های دشمنان انقلاب عنوان کرد.

عین‏الکمالی افزود: هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای معرفی دستگاه قضایی به مردم و آشنایی بیشتر آنها با وظایف، اختیارات و اقدامات صورت گرفته دستگاه‏های تابعه و دادگستری استان سمنان در راستای تحقق عدالت در جامعه است.

مشاور فرهنگی و معاون آموزش دادگستری کل استان سمنان، اطلاع‏رسانی و برگزاری مراسم در شأن و جایگاه خاص قوه قضائیه را منوط به برنامه‏ریزی و تلاش مسئولان روابط عمومی زیر مجموعه دستگاه قضایی در سمنان دانست.

عین‏الکمالی افزود: در برنامه‏های پیش‏بینی شده در سال جاری با توجه به شرایط زمانی انتخابات که خود یک عرصه بزرگ مردم‏سالاری است و همچنین اعیاد ماه شعبان‏المعظم، بیشترین توجه دستگاه قضایی به اطلاع‏رسانی و آگاهی‏بخشی به جامعه در خصوص اقدامات صورت گرفته و نیز پاسخگویی به اقشار مختلف مردم در برنامه‏های دیداری با حضور رئیس کل و مدیران ادارات تابعه قوه قضائیه است.

انتهای پیام/2249/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول