اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

عدالت اسلامی با تقوی و علم قضات به منصه ظهور می‌رسد/قوه قضائیه ضامن اجرای عدالت در جامعه

فرماندار بیجار گفت: اقامه قسط و عدل، تکلیف اصلی قوه قضائیه است و عدالت اسلامی را قضات با تقوی و علم خود به منصه ظهور و بروز می‌رسانند.

عدالت اسلامی با تقوی و علم قضات به منصه ظهور می‌رسد/قوه قضائیه ضامن اجرای عدالت در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی پیش از ظهر امروز در نشستی که با دادستان و جمعی از قضات دادگستری بیجار در دادگستری این شهر برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قوه قضائیه و هفتم تیر اظهار کرد: کار و تلاش در عرصه احقاق حق و عدالت گستری، فرصتی ارزشمند است که رنگ و نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد.

وی افزود: ثمره شجره طیبه قوه قضائیه اسلامی که در آیینه آرمان‌های امام خمینی و انقلاب اسلامی نمودار ‏گردیده، ایجاد رضایت قلبی و طیب خاطر مردم از دستگاه قضائی، به عنوان ملجاء و پناهگاه آحاد ملت و ‏بالاخص مظلومان است.

فرماندار بیجار با اشاره به اینکه قوه قضائیه ملاک و معیار سلامت جامعه است گفت: هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تکریم و تجلیل از تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد دستگاه قضائی کشور اسلامی‌مان است.

کریمی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهد نستوه و مجتهد فکور، شهید دکتر بهشتی از شهدای والامقام این عرصه و 72 تن از یاران امام خمینی(ره) گفت: شهرستان بیجار نیز بر خود می‌بالد که نام شهید ایرج شهسواری از افتخارات شهرستان بیجار در جمع شهدای گرانقدر هفتم تیر خودنمایی می‌کند.

وی در ادامه به بحث پیرامون خصوصیات قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت و بیان کرد: این قوه با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها و ارشادات مقام معظم رهبری به عنوان رکن اساسی نظام، مسئولیت خطیر و حساسی در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت بر عهده دارد.

انتهای پیام/79015/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول