اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اولین روز از هفته قوه قضائیه صورت گرفت

تجدید میثاق دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه در استان بوشهر با شهیدان

در اولین روز از هفته قوه قضاییه رئیس کل، مدیران، رؤسا و کارکنان تابعه قوه قضاییه در استان بوشهربه همراه استاندار با حضور در گلزار شهدای بوشهر با شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه در استان بوشهر با شهیدان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در آغاز این آئین پر شور معنوی که پیش از ظهر امروز در حسینیه گلزار شهدای بوشهر برگزار شد رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران صدیقش، تاکید کرد: امنیت و آرامش حاکم در جامعه مرهون خون پاک شهیدان والامقام است که با  فداکاری وایثارگری شهداء حاصل شده است.

حیدر بحرانی با بیان فرمایشات امام راحل اینکه ؛ شهید بهشتی یک ملت بود افزود: شهید بهشتی دارای ویژگی‌های خاص و منحصر بفردی بود بگونه‌ای که در برنامه‌ها و تدوین بسیاری از منشورها و سیاست‌های نظام دخیل بودند.

وی گفت : ضمن اینکه می‌توان وی را بعنوان معمار دستگاه قضایی نام برد درشکل‌گیری قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نقش ویژه و مهمی داشت.

رئیس کل دادگستری در ادامه با بیان اینکه قضات و دست‌اندرکاران کار قضاوت وظیفه سخت و مهمی بر عهده‌دارند تاکید کرد: رسانه‌هاباید با ارائه فعالیت‌های دستگاه قضا ونقش قضات در امنیت جامعه ، تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکاران قضاوت را به آگاهی مردم برسانند.

بحرانی با قدردانی از استاندار بوشهر ، معاونین و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی در حمایت از برنامه‌ها و طرح‌های قوه قضاییه تصریح کرد: موفقیت برنامه های این قوه در استان بوشهر مرهون تعامل و هماهنگی میان دستگاه‌ها ونیروهای مسلح با ادارات تابعه قوه قضاییه در استان بوشهراست که جای قدردانی و سپاس دارد.

انتهای پیام/66006/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول