اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

قوه قضائیه با تفکر شهید بهشتی شکل گرفت‌

فرماندار پلدختر گفت: شهید بهشتی سند حقانیت انقلاب اسلامی است و قوه قضائیه با تفکر این شهید والا مقام شکل گرفت.

قوه قضائیه با تفکر شهید بهشتی شکل گرفت‌

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، فریدون رشیدی عصر امروز در جمع مدیران در پلدختر با بیان اینکه شهید بهشتی در اوج مظلومیت ترور شد، گفت: این شخصیت و معمار دستگاه قضایی نمونه‌ای از یک انسان ولایت‌مدار و حادثه هفتم تیر و شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یارانش گرچه ضربه‌ای سخت به انقلاب اسلامی بود، ولی شهدای این روز در بارور کردن انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند.

وی با بیان اینکه شهید مظلوم بهشتی هیچ زمانی خارج از چارچوب ولایت حرکت نمی‌کرد، گفت: قوه قضاییه با تفکر شهید بهشتی شکل گرفت و شهید بهشتی همواره در عمر مبارک خویش باتقوا و ولایت‌مداری در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی و مانند تمام شهدا و رزمندگان دیگر از آرمان‌ها، اهداف و مقاصد بلند انقلاب اسلامی ایران پاسداری می‌کردند.

رشیدی افزود: با هدایت امام (ره) حادثه هفتم تیر به فرصتی برای انقلاب تبدیل شد و در شرایط روزها و ماه‌های نخست انقلاب تهمت‌ها و اتهام‌های بی‌پایه و اساس بسیاری از سوی دشمنان و بدخواهان به شهید بهشتی وارد می‌شد.

وی تصریح کرد: این شخصیت والا‌مقام برای حفظ وحدت جامعه همواره در برابر توهین‌ها و دروغ‌پردازی‌ها سکوت می‌کرد و همین روحیه و اثرگذاری شهید بهشتی بود که از ایشان شخصیتی ممتاز در انقلاب ما ساخت و دشمنان خارجی و منافقین کوردل نیز به همین دلیل با وی دشمنی داشتند.

فرماندار پلدختر گفت: ملت ایران همواره به شهید بهشتی لقب مظلوم دادند و این لقب خود گویای سختی‌هایی است که شهید بهشتی در دوران پس از انقلاب داشت.

انتهای پیام/2304/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول