اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری اصفهان خبر داد

افزایش مجتمع‌های ساماندهی مشاغل در شهرک صنعتی امیرکبیر

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: افزایش مجتمع‌های ساماندهی مشاغل در شهرک صنعتی امیر کبیر را در دستور کار خود قرار دادیم.

افزایش مجتمع‌های ساماندهی مشاغل در شهرک صنعتی امیرکبیر

سیدرضا حکیم فعال امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با هدف توسعه و ساماندهی هدفمند مشاغل شهری و خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به صنعتگران پرتلاش این شهرک صنعتی اقدام به افزایش مجتمع‌های ساماندهی مشاغل در شهرک امیرکبیر می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به معضل ترافیک و آلودگی‌های صوتی و زیست محیطی ناشی از فعالیت مشاغل صنعتی واقع در شهر اصفهان، شهرک صنعتی امیرکبیر برای استقرار مشاغل صنعتی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر دو هزار واحد صنعتی فعال در شهرک صنعتی امیرکبیر مستقر است و روزانه بسیاری از هموطنان از گوشه و کنار کشور برای انجام فعالیت‌های صنعتی و دریافت خدمات به این شهرک پویا مراجعه می‌کنند.

وی اضافه کرد: شهرک صنعتی امیرکبیر یک شهرک صنعتی زنده و پویا در داخل اصفهان بوده و تاکنون سودآوری بسیار خوبی برای شهر و کشور داشته است و در این شهرک واحد‌های صنعتی احداث و به صنایع بزرگتر تحویل داده می‌شود.

حکیم فعال تاکید کرد: در شهر اصفهان بسیاری از مشاغل حضور دارند که آلودگی بسیاری را برای این کلان‌شهر تولید می‌کنند و برخی دیگر از مشاغل برای شهر از جمله مشاغل مزاحم به شمار می‌روند، که در ارتباط با مشاغل آلاینده و مزاحم تقسیم‌بندی‌هایی انجام شده که براساس این تقسیم‌بندی مشاغل دارای خصوصیت آلایندگی به خارج از شهر منتقل می‌شوند.

وی افزود: در ارتباط با ساماندهی و انتقال این مشاغل به خارج از شهر شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز باید همکاری لازم را داشته باشد و این مشاغل باید حداقل به 50 کیلومتر خارج از شهر اصفهان و زیر نظر شرکت شهرک‌ها در مکان‌های آماده شده انتقال یابند.

انتهای پیام/63021/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول