اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان:

متقاضیان راه‌اندازی طرح‌های کشاورزی از این پس به شهرک صنعتی بانوان می‌روند

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با بیان اینکه ایجاد شهرک صنعتی بانوان گام بزرگی در حمایت از زنان زنجانی است، گفت: با افتتاح این شهرک بسیاری از متقاضیان طرح‌های کشاورزی خود را در آنجا راه‌اندازی می‌کنند.

متقاضیان راه‌اندازی طرح‌های کشاورزی از این پس به شهرک صنعتی بانوان می‌روند

آذر آوازه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ایجاد شهرک صنعتی بانوان در استان زنجان فکر بدیع و بی‌نظیری در سطح کشور بود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد شهرک صنعتی بانوان گام بسیار بزرگی در حمایت از بانوان استان زنجان بوده است، خاطر نشان شد: با افتتاح این شهرک، بسیاری از متقاضیان برای استفاده از آن طرح‌های کشاورزی خود را در آنجا راه‌اندازی می‌کنند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با بیان اینکه در استان زنجان بانوان موفق زیادی در زمینه کشاورزی فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: باید این ظرفیت و شرایط برای حضور بانوان که 50 درصد از جمعیت را شامل می‌شوند در حماسه اقتصادی نیز همچون حماسه سیاسی فراهم شود.

وی یادآور شد: امروزه نقش همسری و مادری مورد تاکید مقام معظم رهبری است و نزدیک بودن شهرک کشاورزی بانوان به شهر زنجان سبب ایفای نقش مادری و همسری به نحو خوبی می‌شود.

آوازه ایجاد یک محیط ایمن و راحت را برای فعالیت کشاورزی بانوان استان زنجان از مهم‌ترین اهداف برشمرد و ادامه داد: این طرح یک طرح نو و الگو در سطح کشور می‌شود.

انتهای پیام/73006/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول