اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‏ریزی فرماندار زنجان:

اجرای شهرک صنعتی هزار هکتاری زنجان نیازمند همکاری مردم است

معاون برنامه‏ریزی فرماندار زنجان گفت: اجرای شهرک صنعتی هزار هکتاری استان نیازمند همکاری مردم است.

اجرای شهرک صنعتی هزار هکتاری زنجان نیازمند همکاری مردم است

محمد‏رضا براتی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر برای کلنگ‏زنی شهرک صنعتی زنجان نیازمند همکاری مردم هستیم.

وی به شهرک صنعتی هزار هکتاری اشاره کرد و افزود: وجود یک شهرک صنعتی مناسب در شهرستان زنجان برای سرمایه‏گذاران ضروری است.

معاون برنامه‏ریزی فرماندار زنجان با بیان اینکه این شهرک صنعتی برای شهرستان زنجان بسیار حائز اهمیت است، یادآور شد: برای تسریع در عملیات اجرایی این شهرک تلاش می‏شود.

وی به مشکلات موجود در زمین این شهرک اشاره کرد و گفت: برای ساخت این شهرک مشکلاتی در زمینه تملک اراضی وجود دارد و امید است مردم برای آبادانی شهر خود در این زمینه همکاری کنند.

براتی تاکید کرد: برای توسعه و آبادانی شهرستان زنجان نیازمند تعامل و همکاری مسئولان هستیم و همراهی مردم نیز برای به سرانجام رسیدن برنامه‏ها ضروری است.

معاون برنامه‏ریزی فرماندار زنجان با بیان اینکه در تملک اراضی بین منابع طبیعی و مردم اختلافاتی وجود دارد، افزود: افرادی که منابع طبیعی با آن‏ها مشکل دارد اسناد متقنی در دست ندارند.

وی از صادر شدن رای اولیه دادگاه به نفع منابع طبیعی خبر داد.

براتی شهرستان زنجان را دارای ظرفیت‏های بالا عنوان کرد و یادآور شد: ساخت شهرک صنعتی هزار هکتاری در زنجان موجب توسعه روزافزون این شهرستان می‏شود.

معاون برنامه‏ریزی فرماندار زنجان با بیان اینکه این شهرک صنعتی برای ورود سرمایه‏گذاران به شهرستان زنجان موثر خواهد بود، گفت: وجود این شهرک صنعتی موجب توسعه سرمایه‏گذاری در مرکز استان می‌شود.

وی خواستار همکاری مالکان با مسئولان شد و خاطرنشان کرد: مردم شهر برای آبادانی محل زندگی خود باید با مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.

براتی به زیرساخت‏های شهرک صنعتی هزار هکتار اشاره کرد و گفت: بعد از برطرف شدن مشکلات فعلی نسبت به تامین زیر ساخت‏ها اقدام می‏شود.

معاون برنامه‏ریزی فرماندار زنجان با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین زیر ساخت‏های این شهرک صنعتی وجود ندارد، افزود: در زمان مقرر نسبت به تامین زیر ساخت‏ها اقدام می‏شود.

وی تامین آب، برق و گاز را برای شهرک صنعتی ضروری عنوان کرد و گفت: برای تامین آب، برق و گاز واحدهای صنعتی که قرار است در این شهرک صنعتی مستقر شوند آمادگی لازم وجود دارد.

براتی با بیان اینکه در گذشته بسیاری از سرمایه‏گذاران به دلیلی نبود فضایی مناسب از مرکز استان خارج می‏شدند، افزود: با ساخت این شهرک صنعتی بسیاری از مشکلات برطرف می‏شود.

معاون برنامه‏ریزی فرماندار زنجان به تمایل سرمایه‏گذاران برای حضور در مرکز استان خبر داد و تاکید کرد: بسیاری از سرمایه‏گذاران برای حضور در مرکز استان تمایل دارند.

وی ساخت شهرک صنعتی هزار هکتاری را موجب ماندگاری سرمایه‏گذاران در مرکز استان دانست و تاکید کرد: ساخت این شهرک صنعتی موجب توسعه مرکز استان می‏شود.

براتی به مکان این شهرک صنعتی اشاره کرد و گفت: مکان و شرایط شهرک صنعتی هزار هکتاری زنجان بسیار مناسب است و  موجب جذب حداکثری سرمایه‏گذاران خواهد شد.

معاون برنامه‏ریزی فرماندار زنجان همکاری دستگاه‏های اجرایی برای رفع مشکلات شهرک صنعتی را خواستار شد و تاکید کرد: مردم و مسئولان در کنار یکدیگر نسبت به برطرف شدن مشکلات اهتمام ورزند.

وی برطرف شدن مشکلات را در گرو تعامل جدی و مستمر دانست و گفت: باید نسبت به مشکلات مشترک فعالیت مشترک صورت گیرد.

انتهای پیام/73007/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول