اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان

بسکتبالیست آبیکی به جمهوری چک می‌رود

باقری بسکتبالیست شایسته آبیکی به همراه تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان مسافر جمهوری چک است.

بسکتبالیست آبیکی به جمهوری چک می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، سعید باقری که یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان محسوب می‌شود در اردوهای قبلی تیم ملی جوانان کشورمان حضوری مستمر داشته است و به طور حتم می‌تواند در جریان رقابت‌های جام جهانی جوانان عصای دست مربیان تیم ملی باشد.

این ورزشکار ارزنده آبیکی در دو سال گذشته نیز در ترکیب تیم بسکتبال جوانان کشورمان حضور داشته و حتی به همراه این تیم توانسته است عنوان قهرمانی رقابت‌های بسکتبال قهرمانی آسیا را نیز کسب کند.

باقری که سال گذشته در جریان رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور با ارائه بازی‌های درخشان در تیم بسکتبال تکماش قزوین حضور موفقی داشت، یکی از مهره‌های کلیدی نماینده استان در صعود مستقیم به رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور بود.

به هر حال این بسکتبالیست جوان و آینده‌دار استان باید در جریان رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد و بتواند از موقعیت به دست آمده در راستای استفاده از توانایی‌ها و شایستگی‌های خود نهایت استفاده را ببرد.

به هر حال باقری به همراه تیم بسکتبال جوانان کشورمان در روزهای گذشته و در جریان اردوهای آماده‌سازی در تورنمنت چهار جانبه کشور مجارستان حضور پیدا کرد؛ تورنمنتی که در نهایت با عنوان نایب‌قهرمانی تیم ملی به پایان رسید.

تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان در دیدارهایی که در آن سعید باقری ملی‌پوش قزوینی هم حضور داشت، موفق شد مقابل تیم‌های رومانی و مجارستان به برتری دست پیدا کند و با شکست برابر تیم اسلوونی در این تورنمنت چهار جانبه عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد.

تیم بسکتبال جوانان کشورمان با 12 بسکتبالیست در رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت می‌کند که در این بین سجاد مشایخی، صالح فروتن، کیوان ریاحی، بهنام یخچالی، سروش دهقانی، محمد یزدان‌پناه، وحید دلیرزهان، حامد بیگی، محمد یوسف‌وند، حسین رحمتی، رسول مظفری و سعید باقری ورزشکار آبیکی تیم ملی را در جریان این مسابقات همراهی می‌کنند.

رقابت‌های قهرمانی بسکتبال 2013 جوانان جهان از فردا در شهر پراگ و به میزبانی کشور جمهوری چک برگزار می‌شود که در این بین تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان با تیم‌های کشور میزبان، آرژانتین و لیتوانی هم‌گروه است.

تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان به ترتیب ششم، هفتم و نهم تیرماه به مصاف تیم‌های آرژانتین، لیتوانی و جمهوری چک می‌رود.

انتهای پیام/77004/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول