اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگام با حماسه‌آفرینان آبیکی

امام جمعه و مسئولان آبیک آرای خود را به صندوق انداختند

امام جمعه شهر آبیک، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان دقایقی پیش با حضور در یکی از شعب اخذ رأی، آرای خود را به صندوق انداختند.

امام جمعه و مسئولان آبیک آرای خود را به صندوق انداختند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک، عبدالحسین داداشی فرماندار و جمعی از مسئولان شورای تأمین شهرستان آبیک با حضور در مدرسه راهنمایی پسرانه امام سجاد (ع) برای دادن رأی به صف ایستادند.

رضا اسفندیاری، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک نیز در حاشیه رأی گیری به خبرنگار فارس در آبیک گفت: مردم با حضور پررنگ در پای صندوق‌های رأی علاوه بر خنثی کردن نقشه‌های دشمنان و مأیوس کردن آنان بر اقتدار و امنیت نظام افزودند.

وی ادامه داد: حضور مردم سبب نشاط، امید، شادابی و پویایی نظام می‌شود و تیرهای دشمنان مانند همیشه به سنگ می‌خورد.

این مسئول ادامه داد: دشمنان در تلاش بودند که حضور مردم را در انتخابات کم‌رنگ جلوه دهند؛ ولی با حضور پرشور مردم در انتخابات به آنان ثابت شد که تیرشان به خطا رفته و دیگر اثری ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: مردم ثابت کردند که پاسدار خون شهدا بوده و هستند و هیچ‌گاه نمی‌گذارند خون آنان پایمال شود.

اسفندیاری اضافه کرد: رئیس جمهور آینده و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در راستای رفع مشکلات مردم و نظام گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

وی تصریح کرد: همان‌طور که شهدا در صحنه نظامی و جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شرکت و جان خود را فدا کردند و ما نیز با حضور در صحنه سیاسی امروز با پیروی از راه آنان وفاداری خود را به نظام و ولایت فقیه نشان می‌دهیم.

این مسئول بیان کرد: مردم با حضور خود در انتخابات رویکرد و معادلات دشمنان را به هم می‌ریزند؛ چراکه بسیاری از برنامه‌ها و نقشه‌های دشمنان نقش بر آب می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی، امام جمعه شهر آبیک در حاشیه رأی‌گیری گفت: مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، امنیت کشور را تثبیت و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

موسوی افزود: مردم ایران همیشه خلاف دشمنان عمل کرده‌اند که نشان می‌دهند ملت همیشه پشتیبان و دوست‌دار ولی‌فقیه، نظام و مدافع آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا باقی می‌مانند.

وی ادامه داد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه سیاسی بزرگی علیه دشمنان قدار نظام می‌آفرینند.

فرماندار آبیک نیز در این رأی‌گیری به خبرنگار فارس گفت: با توجه به اینکه دشمنان اسلام و نظام انتخابات را زیر ذره‌بین دارند، مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی درس عبرتی به استکبار جهانی و دشمنان می‌دهند.

داداشی اضافه کرد: با حضور شکوهمند مردم در انتخابات دشمنان به این واقعیت می‌رسند که مردم پشتوانه نظام هستند و یقیناً در تصمیم‌گیری‌های خود علیه ایران تجدید نظر می‌کنند.

وی بیان کرد: مطمئناً دیدگاه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در تحریم‌ها، تهدیدات و فشارها علیه مردم و نظام تغییر می‌یابد؛ گرچه دشمنی دشمنان پایان‌پذیر نیست.

این مسئول تصریح کرد: مردم همیشه ثابت کرده‌اند که دوست‌دار نظام و اسلام هستند و همواره مدافع انقلاب و آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا باقی می‌مانند.

فرماندار شهرستان آبیک حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات را نشانه ولایت‌پذیری ذکر و اذعان کرد: اصل مترقی ولایت فقیه از شاخصه‌های شیعه و نظام اسلامی است که هر زمانی که امر کرده‌اند، مردم گوش به فرمان بوده‌اند و به فرمایشات ایشان لبیک گفته‌اند.

انتهای پیام/77006/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول