اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

تولید‌کنندگان برتر بخش کشاورزی در آبیک تجلیل شدند

ظهر امروز در مراسمی با حضور فرماندار و مسئولان سازمان جهاد کشاورزی قزوین از تولید‌کنندگان برتر بخش کشاورزی در شهرستان آبیک تجلیل شد.

تولید‌کنندگان برتر بخش کشاورزی در آبیک تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، در این مراسم رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ جهادی اظهار داشت: با تکیه بر فرهنگ جهادی می‌توان به توسعه پایدار دست یافت.

محمدرضا صفری به قابلیت‌های بخش کشاورزی شهرستان آبیک اشاره کرد و افزود: مرغوب‌ترین اراضی کشاورزی استان در این شهرستان وجود دارد.

به گفته صفری در سند توسعه شهرستان آبیک تأکید زیادی بر توسعه بخش کشاورزی شده است.

این مسئول، راه‌اندازی مرکز مطالعه کشاورزی را از برنامه‌های توسعه بخش کشاورزی این شهرستان برشمرد و گفت: شهرستان آبیک قابلیت‌های بسیار زیادی در تولید محصولات کشاورزی و دامی دارد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی قزوین نیز در سخنانی بیان کرد: فرهنگ جهادی متعلق به هیچ قشر و گروهی نیست و همه می‌توانند با تکیه بر این فرهنگ در راستای توسعه کشور گام بردارند.

حجت‌الاسلام محمود گروسی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: با حضور گسترده مردم در انتخابات، حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری محقق شد و اینک با وحدت و همدلی مسئولان و تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری باید در مسیر تحقق حماسه اقتصادی حرکت کرد.

وی همچنین جهاد کشاورزی را از برکات انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) برشمرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک نیز گفت: همزمان با هفته جهاد کشاورزی 11 طرح عمرانی- تولیدی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 62 میلیارد و سیصد میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

بیژن لطفی افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال 76 نفر در منطقه فراهم شد.

در این مراسم همچنین از 21 نفر از تولید‌کنندگان بخش کشاورزی شهرستان آبیک تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/77011/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول