اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خواسته‌های مردم آبیک از شوراهای آینده

انتقال آب سد طالقان به آبیک/ رفع مشکل آلایندگی سیمان

رفع آلایندگی شرکت سیمان، انتقال آب سد طالقان به آبیک، ایجاد فضاهای تفریحی و خانوادگی، بهسازی معابر و کوچه‌ها و رفع مشکل سرقفلی از خواسته‌هایی بود که مردم شهر آبیک از شوراهای آینده این شهر خواستار شدند.

انتقال آب سد طالقان به آبیک/ رفع مشکل آلایندگی سیمان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، مردم شهرستان آبیک همانند مردم سراسر کشور در پای صندوق‌های رأی، حضوری چشمگیر و پررنگ یافتند.

مردم با مشارکت حداکثری خود در انتخابات امروز، اثبات کردند که نسبت به سرنوشت کشورشان بی‌تفاوت نیستند و همواره قلبشان برای امور کشور می‌تپد و نیز با صدای رسای خود در انتخابات، پشت دشمنان را به لرزه درآورده، نقشه‌هایشان را نقش بر آب و آنان را ناامید و مأیوس کردند.

سیامک معافی 24 ساله دانشجو که برای نخستین بار است در انتخابات شرکت کرده هدف خود را از شرکت در انتخابات غیرت ملی ذکر کرده و به خبرنگار فارس در آبیک گفت: به این دلیل در انتخابات شرکت کردم که رسانه‌های غربی منتظر بودند مردم حضوری کم‌رنگ داشته باشند.

وی افزود: برای جلوگیری از سوء استفاده دشمنان به پای صندوق رأی آمدم تا ثابت کنم که ولایت فقیه و نظامم را دوست دارم و به آرمان‌های انقلاب پای‌بند هستم.

این دانشجو ادامه داد: دشمنان باید بدانند این عزت به راحتی در اختیارشان قرار نمی‌گیریم و تا آخرین نفس مدافع نظام باقی خواهیم ماند.

معافی تصریح کرد: از شوراهای اسلامی شهر آبیک انتظار داریم که در انتقال آب سد طالقان به شهر آبیک اهتمام بورزند.

وی اضافه کرد: در شهر آبیک متأسفانه یک سینما هم وجود ندارد و مطلوب است که مراکز درمانی هم در شهر افزایش یابد.

حسین زعفری یک کارمند به خبرنگار فارس گفت: شوراهای شهر آبیک باید به مهندسی شهرک‌سازی‌ها توجه داشته باشند.

وی افزود: متأسفانه در شهر آبیک یک مکان تفریحی سالم وجود ندارد که شوراهای باید در ایجاد چنین مکانی تلاش کنند.

جواد حسام که شغل آزاد دارد به خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: شوراهای شهر آبیک باید در بکارگیری نیروهای آبیک در شهرک صنعتی کاسپین گام بردارند.

وی افزود: متأسفانه بیکاری در شهر آبیک موج می‌زند گرچه پیشگیری از اعتیاد هم باید در برنامه‌های شورای شهر قرار گیرد.

گرچه مردم شهر آبیک بر رفع آلایندگی شرکت سیمان، احداث دانشگاه علوم تحقیقات، میدان میوه و تره‌بار و تعیین حریم شهر آبیک از سوی مسئولان استانی، شهرستانی و نیز شوراهای اسلامی شهر آبیک تأکید کردند.

در حین گفت‌وگو با مردم شهر آبیک، تعدادی از جوانان شهر آبیک که در صف رأی‌گیری ایستاده بودند از خبرنگار فارس در آبیک درخواست کردند در گزارشش بیان کند که آبیک شهری است که نیازمند توجه ویژه و بیشتر مسئولان استان قزوین و شهرستان آبیک و نیز شوراهای اسلامی شهر هستند و آبیکی‌ها را دریابند.

انتهای پیام/77006/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول